Adatlap


Esettanulmány címe:
Online rendszerek bevezetése egy élelmiszer jellegű bolti kiskereskedelmi vállalkozásnál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Kupovics Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 2011 júniusában alakult élelmiszer jellegű bolti vegyes kiskereskedelemmel kapcsolatos feladatok ellátására. Boltunk Debrecen egyik frekventált helyén található, mely bevételünk szempontjából nagyon fontos. Visszatérő, rendszeres vásárlóink a családos emberek, mivel cégünk egy általános iskola mellett helyezkedik el, ezért a szülők, akár iskola után gyermekükkel is el tudják intézni a mindennapos bevásárlást. Friss termékeinkkel: hús, felvágott, gyümölcs, zöldség, pékáru, tejtermék stb. kínálatunkkal, illetve munkatársaink segítőkész hozzáállásával tudjuk meggyőzni vevőinket, hogy rendszeresen visszatérjenek hozzánk. Árukínálatunk rendszeres frissítésével, új dolgok bevezetésével próbáljuk megtartani vevőinket, az általuk szeretett termékek árusításával visszavonzani őket boltunkba. A cég jelenleg 12 főt foglalkozatat és árbevétele meghaladja a 250 millió forintot.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy debreceni élelmiszer jellegű bolti kiskereskedelmi vállalkozásnál – a KUPOVICS Kft-nél – informatikai fejlesztést valósított meg cégünk. A fejlesztés során online csomagolt szoftverek kerültek megvásárlásra ás beüzemelésre. A projekt keretében a partner működési folyamatainak egyszerűsítését, üzleti-, ügyviteli és kereskedelmi tevékenységeinek fejlesztését végezte el cégünk stratégiai célkitűzéseivel összhangban. A sikeres projektnek köszönhetően javult és felgyorsult a cég értékesítési- és a HR munka folyamatok hatékonyságának összehangolt működése, a kontrolling-, beszerzés és logisztika rendszerekkel a cégvezetési feladatok pontosabb és gyorsabb működését tudtuk elérni. Az e- iratkezelési rendszer biztosítja az adatrögzítés és nyilvántartás pontosabbá tételét. Ezen fejlesztések bevezetésével üzleti partnerünk gyorsabb, hatékonyabb egy időben történő kielégítését tudtuk megvalósítani, melynek alkalmazása hosszú távon hozzájárul a partnerünk versenyképességének javításához.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A KUPOVICS Kft. részére fejlesztett cégünk vállalati CRM rendszert, a beszerzés-logisztika valamint Workflow rendszereket. Ezen rendszerek napi használatához, tartalmi és megjelenésével kapcsolatos ismeretek átadását valósítottuk meg. A webfelület teljes felépítésének megismerése, az adminisztrációs és szerkesztő felületek kezelésének módja, funkciók és elsajátítása, felkészítés az önálló, fejlesztői vagy programozói segítség nélküli használatra. A humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, a táv- és csoportmunka, az Elektronikus iratkezelési rendszer valamint a kontrolling és döntéstámogatás rendszer a folyamatok ellenőrzését és irányítását, míg a tudásmenedzsment rendszer az információk kezelését hívatott megoldani.