Esettanulmány címe:
Területi képviselők stabilitása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Csongrád megyei központtal működő országos ügyfélkörrel rendelkező cég.
Szerszámgépek és kiegészítők forgalmazásával valamint gyártásával foglalkozik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az országos ügyfélkör elérése a területi munkát végző alkalmazottak munkája.
Biztosítani kell számukra a helyszíni munka gyors és pontos elvégzéséhet szükséges telekommunikációs és informatikai termékeket.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
8 képviselő számára biztosítunk:
- mobil telefont
- mobil internet elérést
- hordozható számítógépet a központi adatbázis eléréséhez
- mobil töltőállomást
Központi (felhő) alapú adatbázis
A kereskedők által felvett rendelések azonnal jóváírásra kerülnek, az elérhető raktárkészlet információk azonnal láthatók, a végfelhasználók akár másnapra megkapják a rendelt árut.