Esettanulmány címe:
KELLO ügyviteli rendszer bevezetés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Könyvtárellátó Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Főtevékenység: Könyv-kiskereskedelem
Értékesítés nettó árbevétele 2015 :13 111 373 000 Ft.
Alkalmazottak:~ 150 fő
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A könyvtárellátó egyedüli szolgáltatóként látja el a könyvtárakat könyvekkel, valamint a tankönyvek országos ellátását is végzi. Ezen kívül könyváruházakban is biztosítja a könyvek, tankönyvek elérhetőségét.
Az ügyfél döntése alapján a társaság korábban használt ügyviteli rendszerének cseréjére került sor, hogy egy modernebb, mai igényeknek megfelelő informatikai támogatást kapjanak a szakterületek.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A VIPBox ügyviteli rendszer bevezetésével a kereskedelmi, pénzügyi, logisztikai egységet kiszolgáló modulok kiegészítésre kerültek olyan testre szabott funkciókkal, melyek igazodnak a könyvtár ellátás speciális igényeihez.
Projekt eredmények:
Meglévő ügyviteli rendszer teljes körű kiváltása, az adatok migrációjával és tisztításával együtt.
Nagy megbízhatóságú adatbázis-kezelő (Oracle) használata és üzembe helyezése annak érdekében, hogy skálázhatóvá váljon az infrastruktúra.
A könyvtárellátást támogató ügyviteli rendszer teljes mértékben integrálásra került az ügyfél meglévő alkalmazásaiba (tankönyv ellátás, könyvelés, publikus webáruház).
Modern, reszponzív B2B felület kialakítása a könyvtári rendelések menedzselésére.
Új szakterületek (például: folyóirat értékesítés) bevonása az informatikailag támogatott területek közé.