Esettanulmány címe:
Adminisztráció fontossága
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk egy átlagos autójavító műhely 6 szerelővel és 2 beállással. Vidéken a nagyváros melletti országúton tevékenykedik. Becsületes keményen dolgozó ügyvezetővel, aki nehezen látott rá saját vállalkozásának működésére, mert folyamatosan szerelt. Közös üzleti kapcsolatunk előtt, nem dokumentálták rendesen a folyamatokat, papírokra irkáltak, majd azt vitték be egy egyszerű rendszerbe.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A hiányos dokumentáció miatt ügyfelünk nem tudta, hogy pontosan milyen javítást végeznek milyen autón, napról napra éltek. Ha kérdezték, hogy melyik autón mit csináltak, hosszú órákig keresték a papírok tömkelegén. A munkások is szinte azt csináltak a műhelyben, amit akartak, mivel nem volt átlátható nyilvántartás, így a cégvezető nem tudta megfelelően irányítani vállalatát.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Adminisztrációs megoldásunk bevezetése után több komoly problémára is hamar fény derült a vállalkozásban. Volt, amikor a szerelők vittek haza kisebb fogyó alkatrészeket, melyet saját zsebre beépítettek barátoknak, ami így azonnal kiderült. Továbbá új ügyfeleket nyertek a beépített CRM modul beépítésével is, hiszen pontosan tudta partnerünk, hogy kivel miről beszélt és örültek, a végfelhasználók, amikor teljesen tájékozottan a problémájukat figyelembe véve hívták fel őket.
A munkalap kezelés és a számlázás szigorú követése is újabb eredményeket szült, mivel ügyfelünk már tudta, milyen munkákat kell, hogy promótáljon és, mire van igény a térségében.