Adatlap


Esettanulmány címe:
Kalmarket Kft. kereskedelmi rendszer kialakítása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Kalmarket Kft. 2009-től van jelen a magyarországi élelmiszer kereskedelemben. Kezdetben élelmiszer kiskereskedelmi boltokat üzemeltetett, majd 2009 év végétől áttért az internetes kereskedelemre. Az internetes kereskedelem mellett élelmiszer nagykereskedelmi és export-import tevékenységet is folytat. Tavalyi nettó árbevétele több mint 400 M Ft.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Partnerünknél olyan komplex és integrált kereskedelmi rendszert kellett bevezetni, amely az alábbi problémákra nyújt megoldásokat. Az iroda és a raktár különböző telephelyeken működik, emiatt VPN kapcsolatot alakítottunk ki az iroda, raktár, és a felhőben lévő adatbázis szerver között. A kereskedelmi back office és a webáruház integrálását kellett úgy megoldani, hogy mindkét rendszer ugyanabban az adatbázisban dolgozzon, a két rendszer közötti adatcsere azonnali legyen. Az export-import tevékenységből adódóan pedig meg kellett oldani az EKÁER rendszerhez való kapcsolódást, az INTRASTAT jelentéseket és a NETA termékek adólevezetését. A készletek optimális szinten tartását a beszerzési logisztikának kell biztosítani. A webáruházban megrendelt termékek komissiózását, és annak ellenőrzését is el kell végezni. Az egyes nagykereskedelmi vevők egyedi árképzése (több pénznemben is) a megoldandó feladatok közt szerepelt.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A feladatot az ÁruKer nagykereskedelmi készletnyilvántartás és értékesítés rendszerünkkel oldottuk meg, kiegészítve a integrált webáruházunkkal, amely a fent ismertetett feladatokat hatékonyan oldja meg.