Adatlap


Esettanulmány címe:
Vasi Diák Közösségi Szolgálat Portál - Nyilvántartó rendszer - Applikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
ELTE Savaria - Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ - VASI DIÁK KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT, 27 középfokú intézmény több, mint 8000 diákjának a közösségi feladatainak elvégzését támogatja. Ügyfelünk tartja a kapcsolatot a fogadó intézményekkel, melyek száma meghaladja az 1000 -et. Az ügyfél folyamatosan fejleszti az információs rendszereit és a portál, nyilvántartó rendszer, applikáció területén szigetszerűen és ezek összekapcsolásával integráltan is a kommunikációja és nyilvántartásai hatékonyságának növelését várja el.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az esettanulmánynak azért választottuk ezt a megbízást, mivel három erős szegmens is megjelenik benne, ráadásul ezek kapcsolódási pontjait és információs csatornáit szakszerűen és körültekintően kell megvalósítani. A megbízó az információs rendszerének korszerűsítése által a diákok kötelező 50 órás közösségi gyakorlatának támogatását és nyilvántartását kívánja hatékonyabban támogatni. Az első pont, nevezhetjük információs portálnak, mely hatékonyan szolgálja ki a webes platformról érkezőket. A második szegmens a nyilvántartó rendszer felhő alapú adattárolási technológiával - egyedileg készített nyilvántartó felületekkel és adatbázisokkal, valamint az ügymenethez illeszkedő cselekvési útvonalakkal, dokumentumokkal. A harmadik szegmens a viselkedés alapú applikáció, mely a fiatal korosztály elérésére és hatékony kiszolgálására jött létre.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A portál, mint elsődleges kommunikációs csatorna és adatgyűjtési pont, lehetővé teszi a rendszerhez történő csatlakozást és a folyamatos kapcsolattartást az ügyfelekkel: fogadó intézmények - iskolák - diákok - érdeklődők. A portál zárt egyedi tartalomkezelő (úgynevezett CMS) rendszerrel rendelkezik, mely a Webmark Kft. egyedi fejlesztése, így az üzemeltetés és az adatbiztonság magasabb elvárható szinten található, mint a nyílt rendszerek alap kiépítettségű tagjai. A nyilvántartó rendszer szerver - kliens alkalmazásként induló fejlesztése a felhő alapú megoldások irányába tolódott le. Majd egyre hatékonyabb teljesítménynövelési technikák és adatkezelési és folyamatautomatizálási feladatok bevezetésére szolgált. Az applikáció létrehozását egyedi felülettervezés előzte meg a diákok bevonásával, mely a viselkedés alapú megoldások kutatásához és azok alkalmazásához is lehetőséget teremtett a 14 - 18 év között korosztály körében.