Adatlap


Esettanulmány címe:
Szabadság Nyilvántartó Rendszer bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Budapesti 50 főt foglalkoztató, több telephellyel rendelkező, építőipari eszközök kereskedelmével foglalkozó cég.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Problémát jelent a munkatársak szabadságának engedélyezése, nyilvántartása, ezáltal nehéz biztosítani, hogy minden időszakban rendelkezésre álljon a szükséges munkaerő. Minden telephelyen a konyhában kifüggesztett táblázatok segítségével rögzítik, hogy ki mikor szeretne szabadságra menni, és ezt minden helyszínen egy-egy munkatárs koordinálja, felterjeszti az illető felettesének az igényt és amint visszajelzést kap, engedélyezettként jelöli a szabadságot, majd havonta ezeket összesíti és küldi a munkaügyes kollégának. A szabadságok engedélyezése lassú, körülményes, nem átlátható és rengeteg időt töltenek a haszontalan adminisztrációval.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Szinva Net Szabadság Nyilvántartó Rendszere leegyszerűsíti és átláthatóvá és könnyen kezelhetővé teszi a szabadságigénylés rendszerét. A rendszerben rögzítésre kerülnek az alá-fölé rendeltségek, így ha valaki belép a rendszerbe és bejelöli, melyik napokon szeretne szabadságon lenni, arról a felettese azonnal értesítést kap. A felettes átlátja, hogy melyik beosztottja mikor szeretne szabadságra menni és ennek függvényében engedélyezi vagy elutasítja az igényt. A rögzített igényeket a munkaügyi kollégák is látják, így a bérszámfejtésnél automatikusan figyelembe tudják venni. A legnagyobb előny, hogy gyorsan, átláthatóan zajlik az engedélyezés és nem szükséges emberi erőforrás helyszínenként a kezeléséhez.