Esettanulmány címe:
Tradford fordítóiroda
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Újonnan induló fordítóiroda, szeretne nemzetközi megrendelőket is kiszolgálni. A cég frissen alapított, 2 statisztikai fő és 3.000.000,- Ft alapítási tőkével rendelkezik. A cég üzleti terve, hogy az egyre jobban terjedő nemzetközi kereskedelemben tudjanak fordító irodai szerepkörben részt venni.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Szükségük volt egy olyan weblapra, ahol az ügyfelek irány adó árajánlatot azonnal tudnak kapni, és a regisztrált partnerekkel tudnak egy online felületen kommunikálni és az elvégzett munkákat átadni, esetenként új megrendelést kapni.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A weblaphoz a legmodernebb Html kódolást használtuk, ami nemzetközileg is elismert. Az oldal teljesen mobilbarát lett, így a világon bárhonnan tudnak rajta keresztül kommunikálni a partnerek. A weblap automatikus ajánlatkérője alkalmas a leendő partnerek teljes körű tájékoztatására. Az országváltó segítségével az aktuális országból (ahonnan megnézik az oldalt), a használt nyelvükön, vagy angolul jelenik meg az oldal. Magyarországon magyarul jelenik meg.
Beüzemelésre került egy ügyviteli rendszer, ahol tudnak a fordítók és az ügyfelek is kommunkiálni egymással. Lehet egyed projekteket létrehozni, és egyedi feladatokat, amiket a cégek ügyvezetői tudnak koordinálni.