Esettanulmány címe:
Optikai menedzsment szoftver
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az esettanulmány során nem egy ügyfélnek, hanem egy multinacionális vállalat megbízásából az ő optikai parntereiknek készítettünk egy optikai menedzsment szoftvert. A partnerek darabszáma 30-40, mindannyian az optikai szektorban dolgoznak általában mikro vagy kis és középvállalkozásokról beszélünk.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az önálló kisebb egységekben működő optikai szalonoknak, nincs önállóan akkora tőkéjük, hogy egy átfogó teljes körű vevő nyilvántartó szoftvert készítessenek, mely kiterjed a vevők, vizsgálatok, megrendelések, készlet, leltár, számlázás, direkt marketing funkciók teljes körű menedzselésére, ezér karolta fel ezt a problémát, az ő legfőbb beszállítójuk.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Webes alapokon, több mint 2000 óra fejlesztéssel, készült egy olyan optimai menedzsment szoftver, mely webes alapokon megvalósítja az előző pontban is kifejtett funkciókat.
A szoftver fő előnyei:
- digitális addattárolás (az adatok bárhonnan elérhetőek)
- komplex statisztika a kereskedelmi adatokról
- direkt marketing (email, sms promóció), bevétel növelés