Regisztráció - IT szállító Bejelentkezés - IT szállító


Várjuk azon vállalkozások jelentkezését, akik a Modern Vállalkozások Programja közösséghez tartozva termékeiket pályázatokhoz kapcsolódva  szeretnék értékesíteni a Program keretein belül, annak előnyét és az általa kínált lehetőségeket kihasználva.

Fontos információ: kérjük szállítói partnereinket, hogy a termék(ek) regisztrációjánál a nettó árat legyenek szívesek feltüntetni!

A csatlakozást választó megoldásszállító cégekre vonatkozó belépési feltételek:
  • az akkreditáció évét megelőzően minimum 2, lezárt évvel szükséges rendelkezni,
  • az utolsó lezárt üzleti évének átlagos statisztikai állományi létszáma el kell, hogy érje a minimum 3 főt (a létszám teljesítéséhez teljesítési segéd bevonása is lehetséges, de ebben az esetben nyilatkozniuk szükséges a teljesítési segéd bevonásának és az együttes teljesítés nek a tényéről),
  • a kínált termékkel/szolgáltatással összefüggő feladatok teljesítéséhez szükséges minimum 3 főnek rendelkeznie kell igazolható szakmai kompetenciákkal az alábbiak vonatkozásában, teljesítési segéd(ek) bevonásakor is:
    • fejlesztés,
    • terméktámogatás,
    • ügyfélkezelés,
  • az utolsó három lezárt évének az adózás előtti eredménye egy esetben lehet negatív,
  • a saját tőkéje a megelőző, lezárt, két teljes üzleti év az éves beszámoló alapján egy esetben lehet negatív,
  • 3 darab referencia (a letölthető formanyomtatvány kitöltésével igazolható),
  • 1 darab esettanulmány (a feltölteni kívánt szoftverhez kapcsolódó, sikeres termékbevezetés előnyeiről).

A programban való részvételért az alábbi kötelező vállalásokat kell tenni:
  • a www.vallalkozzdigitalisan.mkik.hu oldalon az érdeklődők által feltett kérdésekre legkésőbb 3 munkanapon belül ingyenesen válaszol,
  • a szállító saját honlapot működtet, amely minimálisan tartalmazza az alábbi elemeket:
    • a szállító vállalkozás adatai, elérhetősége, legalább egy email cím és telefonszám, a válallkozás tevékenységeinek rövid bemutatása, a kínált szoftverek és szolgáltatások,
  • vállalja, hogy felkérés esetén eleget tesz 20 munkanapon belül adatszolgáltatási kötelezettségnek kérdőív vagy egyéb adatigény formájában.

1 darab, szabadon választható vállalás megtétele szükséges az alábbiak közül:
  • felkérés esetén részt vesz a rendezvényeken kiállító vagy szakértő partnerként,
  • felkérés esetén részt vesz a projektszervezet munkatársai számára szervezett személyes képzéseken előadóként vagy szakértőként,
  • felkérés esetén részt vesz a projektszervezet munkatársai számára készítendő tananyag, felkészítő anyag létrehozásában, szakmai lektorálásában, véleményezésében,
  • felkérés esetén részt vesz a kkv-k számára készítendő szemléletformáló ismeretek létrehozásában, szakmai lektorálásában, véleményezésében.

Amennyiben kérdése van, és csatlakozni szeretne a Programhoz, kérjük, keresse kollégáinkat, a vallalkozzdigitalisan@mkik.hu email címen!
Önnek az SZTR partneri regisztrációkhoz az alábbi adatokra van szüksége.
Kérjük, a regisztráció gyorsítása érdekében készítse elő ezeket:

  • Cégnév
  • Adószám
  • Cégjegyzékszám
  • Aláírási címpéldány/aláírás minta (pdf)
  • Cégbemutató
  • Céges logó (png formátum)
  • Termék oldal / Landing oldal url
  • TEÁOR kód
  • Alapítás éve
  • Esettanulmány
  • Termékleírás
  • Terméklogó (jpg, png)
  • Nyilvános referencia (ha meg kívánja adni)
  • Nem nyilvános referencia nyilatkozat (aláírva, szkennelve, vagy digitálisan aláírva, kizárólag a letölthető sablon alapján).
  • Teljességi nyilatkozat (aláírva, szkennelve, vagy digitálisan aláírva, kizárólag a letölthető sablon alapján).

A honlapjukon közzéteendő tartalmakkal kapcsolatos minimális követelmények:

    • a programban felkínált termék/szolgáltatás felelősének neve és elérhetősége,
    • a termék kódját/rövid megnevezését, teljes nevét, leírását, kedvezményes árát (induló ár is lehet, nem szükséges komplex árat megadni), vagy a (publikus) listaárhoz adott kedvezmény mértékét, a termék/szolgáltatás hasznosítási területét, célcsoportját,