Új értékelés írása
ELO Elektronikus Dokumentumkezelés és Workflow
(PENTATRADE Mérnöki, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
csomagajánlat
Próbaidőszak:
1-3 hónapra pilot-licenc igényelhető. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó a licencdíj 5%-ának megfizetése ellenében 1-3 hónapig próbálhatja a licencet. Amennyiben megvásárolja, akkor a próbaidőszak végén kell a fennmaradó 95%-ot megfizetni.
Csomagajánlat:
1 felhasználó 260 000,- Ft + ÁFA
5 felhasználó 234 000,- Ft + ÁFA/felhasználó
10 felhasználó 221 000,- Ft + ÁFA/felhasználó
Ára: 260 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 247 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Szakértőink az ELO elektronikus dokumentumkezelő szoftvermegoldásai segítségével eredményesebbé, és gyorsabbá teszik üzleti folyamatait. Az egyedi vállalati igényeknek is megfelelő különböző megoldások állnak rendelkezésre, amelyek kapcsolódhatnak a meglévő vállalati informatikai rendszerekhez, és támogatják a csoportmunkát, az üzlet sikerének érdekében!
Az ELO bármely vállalati nagyság esetében megfelelő megoldásokat nyújt. Megoldásaink ügyfeleink igényeivel párhuzamosan növik ki magukat modern, magas fokon skálázható ECM/DMS rendszerré, amely minden lényeges funkcióval rendelkezik és megfelelőn integrálható más ügyviteli alkalmazásokkal. A Leitz cég a papírral kapcsolatos 130 éves dokumentumkezelési tapasztalatát építette be az ELO informatikai rendszerekbe. Számos olyan megoldás beépítésre került, amelyet korábban a papíralapú ügyintézésben megszoktunk – így lehetőség van a Postit-nek megfelelő matrica, vagy időpecsétes bélyegnek a dokumentumra helyezésére, amelyre keresni is lehet. A mellékleteknek gémkapocs jellel történő csatolására, szkennelt dokumentumon szöveg kiemelésre színes ceruzával, stb.. Emelett számos olyan további tulajdonsággal is rendelkezik, amely a papír alapú iratkezeléssel nem megvalósítható: Egyszerűen a megszokott dokumentumkezelő (Word) és táblázatkezelő (Excel) menüjéből elérhetőek az ELO funkciók, így a programok fő parancsai („mentés”, „megnyitás” stb.) mellett megjelenik a „szerkesztés” gomb is. Miért az ELO? A Leitz cég a papírral kapcsolatos 130 éves dokumentumkezelési tapasztalatát építette be az ELO informatikai rendszerekbe. Számos olyan megoldás beépítésre került, amelyet korábban a papíralapú ügyintézésben megszoktunk – így lehetőség van a Postit-nek megfelelő matrica, vagy időpecsétes bélyegnek a dokumentumra helyezésére, amelyre keresni is lehet. A mellékleteknek gémkapocs jellel történő csatolására, szkennelt dokumentumon szöveg kiemelésre színes ceruzával, stb.. Emelett számos olyan további tulajdonsággal is rendelkezik, amely a papír alapú iratkezeléssel nem megvalósítható: Helytől és időtől független információ elérés ELO Mobil segítségével. Természetesen a mobil élethelyzetek nemcsak az adatok megjelenítésére ill. azok keresésére korlátozódnak. A workflow funkciók és feladatok ugyanúgy leképezhetőek a mobil készülékeken. Ily módon mozgásban maradnak az üzleti folyamatok, az elfekvési idő pedig a minimumra korlátozódik.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban