Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

ELO Elektronikus Dokumentumkezelés és Workflow

(PENTATRADE Mérnöki, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csomagajánlat

Próbaidőszak:
1-3 hónapra pilot-licenc igényelhető. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó a licencdíj 5%-ának megfizetése ellenében 1-3 hónapig próbálhatja a licencet. Amennyiben megvásárolja, akkor a próbaidőszak végén kell a fennmaradó 95%-ot megfizetni.
Csomagajánlat:
1 felhasználó 260 000,- Ft + ÁFA
5 felhasználó 234 000,- Ft + ÁFA/felhasználó
10 felhasználó 221 000,- Ft + ÁFA/felhasználó

Ára: 260 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 247 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

784,91 KB
2024-10-29
812,96 KB
2024-10-29

Termék kategorizáció

Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

feldolgozóipar
Bonafarm Zrt.
feldolgozóipar
ÓAM Ózdi Acélművek
építőipar
Baumit Kft.

Szakértőink az ELO elektronikus dokumentumkezelő szoftvermegoldásai segítségével eredményesebbé, és gyorsabbá teszik üzleti folyamatait. Az egyedi vállalati igényeknek is megfelelő különböző megoldások állnak rendelkezésre, amelyek kapcsolódhatnak a meglévő vállalati informatikai rendszerekhez, és támogatják a csoportmunkát, az üzlet sikerének érdekében!

Az ELO bármely vállalati nagyság esetében megfelelő megoldásokat nyújt. Megoldásaink ügyfeleink igényeivel párhuzamosan növik ki magukat modern, magas fokon skálázható ECM/DMS rendszerré, amely minden lényeges funkcióval rendelkezik és megfelelőn integrálható más ügyviteli alkalmazásokkal. A Leitz cég a papírral kapcsolatos 130 éves dokumentumkezelési tapasztalatát építette be az ELO informatikai rendszerekbe. Számos olyan megoldás beépítésre került, amelyet korábban a papíralapú ügyintézésben megszoktunk – így lehetőség van a Postit-nek megfelelő matrica, vagy időpecsétes bélyegnek a dokumentumra helyezésére, amelyre keresni is lehet. A mellékleteknek gémkapocs jellel történő csatolására, szkennelt dokumentumon szöveg kiemelésre színes ceruzával, stb.. Emelett számos olyan további tulajdonsággal is rendelkezik, amely a papír alapú iratkezeléssel nem megvalósítható: Egyszerűen a megszokott dokumentumkezelő (Word) és táblázatkezelő (Excel) menüjéből elérhetőek az ELO funkciók, így a programok fő parancsai („mentés”, „megnyitás” stb.) mellett megjelenik a „szerkesztés” gomb is. Miért az ELO? A Leitz cég a papírral kapcsolatos 130 éves dokumentumkezelési tapasztalatát építette be az ELO informatikai rendszerekbe. Számos olyan megoldás beépítésre került, amelyet korábban a papíralapú ügyintézésben megszoktunk – így lehetőség van a Postit-nek megfelelő matrica, vagy időpecsétes bélyegnek a dokumentumra helyezésére, amelyre keresni is lehet. A mellékleteknek gémkapocs jellel történő csatolására, szkennelt dokumentumon szöveg kiemelésre színes ceruzával, stb.. Emelett számos olyan további tulajdonsággal is rendelkezik, amely a papír alapú iratkezeléssel nem megvalósítható: Helytől és időtől független információ elérés ELO Mobil segítségével. Természetesen a mobil élethelyzetek nemcsak az adatok megjelenítésére ill. azok keresésére korlátozódnak. A workflow funkciók és feladatok ugyanúgy leképezhetőek a mobil készülékeken. Ily módon mozgásban maradnak az üzleti folyamatok, az elfekvési idő pedig a minimumra korlátozódik.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban