Új értékelés írása
ShopnGo Bérelhető Katalógus
(Webmotion Informatikai Fejlesztő és Szolgáltató Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
A Modern Vállalkzások Programja keretén belül az alap 15 napos próbaidőszakhoz további 15 napot adunk ingyenesen. Éves számlázási periódus választása esetén tudjuk biztosítani a 25% kedvezményt.
Ára: 7 990 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 5 992,50 Ft (havidíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Katalógus vagy webshop? A lényegi különbség egy online katalógus és egy webshop között, hogy értékesíteni csak az utóbbin keresztül van lehetőség. Az online katalógus lényegében olyan, mint egy nyomtatott ismertető a termékeinkről / szolgáltatásainkról, annyi különbséggel, hogy ezt az érdeklődők akármikor megtekinthetik számítógépükön vagy telefonjukon.
Felmerülhet a kérdés, hogy vajon miért is válasszuk webshop helyett az online katalógust? Egyrészt mivel a katalógus esetében nem kell fizetési felületet integrálni, egyszerűbb elindítani, valamint olcsóbb megoldás. Másrészt előfordul, hogy egy vállalkozásnak remekül működik az offline értékesítési csatornája (üzlethelyiség, átvevői pont, stb), de több vevőt is ki tudna szolgálni. Ilyenkor a cél, hogy a leendő vevők, ügyfelek tájékozódjanak arról, amit kínálunk, majd személyesen felkeressenek minket. Ezt a célt pedig egy online katalógus kiválóan szolgálja. Kiknek jó választás? Röviden összefoglalva: egy online katalógus minden vállalkozás számára hasznos, akik termékeikről, szolgáltatásaikról szeretnének több információt megosztani a leendő vásárlóikkal. Vannak azonban helyzetek, amikor különösen érdemes online katalógust létrehoznunk. Nézzünk meg három ilyen esetet egy-egy példával! “Személyre szabott terméket árulok.” A katalógus remek választás, ha egyedi termékeket készítünk. Csak rendelésre, a vásárló személyre szabott igénye szerint. Van raktárunk, de nincs bemutatóterem. Ebben az esetben a leendő vevőnk csak képen láthatja a terméket, amit meg szeretne vásárolni – és sokkal előnyösebb, ha ezt online, a neki legalkalmasabb időpontban teheti meg. Jó példa erre az esetre egy bútorokat árusító vállalkozás. Szolgáltatást értékesítünk, nem terméket. Egy szolgáltatást általában nem tud kipróbálni a vevő, csak akkor tudja megítélni az értékét, amikor már megvásárolta. Ilyenkor különösen hasznos, ha valamilyen formában egy kis „ízelítőt” tudunk adni egy leírás, egy kép vagy egy videó formájában. Példa erre az esetre egy fodrászüzlet, ahol az elkészült frizurákból remek katalógust állíthatunk össze.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban