Új értékelés írása
K2D Logisztikai, raktári és készletkezelési modul
(DLM Solutions Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
5% árkedvezmény. Ingyenes helyszíni felmérés és tanácsadás az ország bármely pontján.
Ára: 1 016 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 965 200 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
A K2D Logisztikai, raktári és készletkezelési modulja egyénre szabott támogatást nyújt a vállalati készletkezelésben és készletoptimalizálásban, ezen belül különösen a gyártók és kereskedők kiszolgálásában, a precíz polc szintű raktári nyilvántartás kialakításában, több raktár, illetve a virtuális raktárak és foglalások kezelésében, a raktári adatgyűjtésben és a raktárosok irányításában.
A K2D Logisztikai, raktári és készletkezelési modulja FIFO nyilvántartást vezet a készletértékről. A vonalkód alapú készlet kezelés megkönnyíti a raktári munkát. Bevételezéskor a rendszer automatikusan felajánlja a cikk korábbi raktári helyét. A szállítói cikktörzsek automatikus frissítése biztosítja a mindig pontos árazást. A munkalapon és kisker. értékesítés során rögzített cikkeket a rendszer automatikusan megrendeli a megfelelő beszállítótól. A gyári/beszállítói törzsek automatikus frissítésével biztosítja a pontos bevételezést és számlázást. A cikk méretének és súlyának megfelelő optimális helyet bevételezéskor felajánlja. Ha már van az adott cikk raktáron, bevételezéskor a megfelelő helyet felajánlja. A munkatársaknak feladatvégzésre kiadott készlet és az átvevő személy nyilvántartásával minden pillanatban pontos leltár készíthető és a munkatársak tételesen elszámoltathatóak. A minimális és optimális készletszint cikkenként beállítható és szezonális faktorral havi szinten szabályozható. Rendeléskor egyszerűen átemelhető és ellenőrizhető a kereskedelem és gyártás szükséglete, valamint a készletfeltöltő rendelés. Készletfeltöltéskor figyel arra, hogy a beállított számú napnál régebben nem mozgott készletből ne rendeljen. Bevételezéskor felajánlja a várható termékeket és felismeri a cikkszámváltozásokat. A megváltozott cikkszámokat a belső dokumentumokon (pl. gyártáskísérő) és az értékesítésben is átvezeti. A bevételezés jóváírható részben vagy egészben az eredeti beszerzési árakon. A raktárakhoz jogosultságok rendelhetők, így nem minden részleg fér hozzá minden készlethez. A cikkek teljes készlet története és az aktuális foglalások részletesen megtekinthetőek. A foglalások automatikusan átértékelhetőek amennyiben felszabadult készlet rendelkezésre áll (pl. megrendelt helyett raktáron levő cikk foglalása). Lehetőséget ad részlegre és személyre szóló kitárolásra és selejtezésre. Vonalkód olvasó, adatgyűjtő, etikett címke nyomtató csatlakoztatható a rendszerhez. Teljes jogosultsági rendszer és biztonsági rendszer (naplózás) szövi át a raktár modult is, ugyan úgy, mint a K2D integrált vállalatirányítási rendszer többi területét. Ne érje be a vállalatirányítási rendszer által nyújtott alapszolgáltatásokkal a raktári adminisztrációban. Tegye igazán hatékonnyá a raktári munkát mobil eszközökkel és professzionális TruPick célszoftverünkkel!
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban