Új értékelés írása
Microsoft O365 felhő alapú szolgáltatás
(Grepton Informatikai Zrt.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
Egy hónap ingyenes próbaverzió.
Ára: 33 790 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 32 100,50 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A Microsoft O365 az irodai együttműködés eszközeit egyesíti, előfizetéses szolgáltatásként. Az O365 felhő alapú szolgáltatással, csökkentheti költségeit és a megfelelő eszközöket bocsájthatja a felhasználók rendelkezésére, mindemellett magas szintű biztonságot nyújt felhasználóinak. Használhatja a Word-, PowerPoint-, Excel- és OneNote-fájlok online létrehozásához, szerkesztéséhez megosztásához.
A felhő alapú szolgáltatás előnyei, hogy költséghatékony, rugalmas, tervezhető, biztonságos, megbízható, egyszerű, jogtiszta, bárhonnan és bármikor elérhető. Az O365 felhő alapú szolgáltatás táv és csoportmunkát támogató rendszer célja a térbeli és időbeli távolságok kezelése, egységes ügyviteli és vállalati információs rendszer üzemeltetése. Online tárolhatja, szinkronizálhatja és oszthatja meg fájljait. Fájlokat oszthat meg, kommunikálhat, együttműködhet szervezett csoportokban. Kihasználhatja a vállalat szerte meglévő tudást, folyamatosan követheti a legfontosabb történéseket és változásokat. Könnyedén bevonható a munkába minden csapattag. Az O365 felhasználói számára mindig a legfrissebb verziót biztosítja, a verziófrissítésekért nem kell fizetni. A biztonságos és megbízható távoli kapcsolatot egy 99,9%-os hasznos üzemidőt szavatoló, pénzügyi eszközökkel támogatott szolgáltatási szint-szerződés biztosítja. A felhasználók adatainak megóvásáról ötszintű biztonsági eljárás és előjelzéses megfigyelés gondoskodik Az elektronikus levelezés akkor is biztosítható, ha nincs mód biztonságos távoli kapcsolat kiépítésére A rendszer felhasználói számára biztosítja a távolról is elérhető tudásbázist. A fájlok online tárolásával egyszerűen tárolhatja, rendezheti és megoszthatja azokat, együttműködhet a dokumentumokon a csoporttagokkal, jelentéseket oszthat meg az üzleti partnerekkel, és tarthatja a kapcsolatot az ügyfelekkel. Fájljai mindig naprakészek, és mindenki a legfrissebb verziót használhatja. A fájlok online tárolásával egyszerűen tárolhatja, rendezheti és megoszthatja azokat, együttműködhet a dokumentumokon a csoporttagokkal, jelentéseket oszthat meg az üzleti partnerekkel, és tarthatja a kapcsolatot az ügyfelekkel. Fájljai mindig naprakészek, és mindenki a legfrissebb verziót használhatja. Lehetőséget ad a papír alapú dokumentumok távoli kezelésére. Az 1 terabájtos saját dokumentum tárhelyén online tárolhatja az összes fájlját, és elérheti őket PC-ről és Mac gépről, valamint iOS, Android™ és Windows rendszerű eszközről. A fájlokat a munkahelyén belül és azon kívül is megoszthatja másokkal. A hozzáférést mindig Ön szabályozza. A valós idejű üzenetküldő szolgáltatással csökkentheti a kommunikációs költségeket. Lehetőséget biztosít távoli elérésen keresztül az elektronikus adat és információcserére. Másokkal együtt hozhat létre, szerkeszthet és véleményezhet dokumentumokat. A felmerülő problémák és feladatok kezelésének életciklusa, státuszai egyértelműen nyomon követhető. A dokumentumon válaszolhat meg és követhet nyomon megjegyzéseket és állapotfrissítéseket.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban