Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

WinDirect integrált vállalatirányítási rendszer (ERP)

(Commit Számítástechnikai és Kereskedelmi Kft)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

A vállalatirányítási rendszer licencdíjából 12% kedvezményt biztosítunk.
Mivel az ERP nem dobozos termék és az árak több tényezőből tevődnek össze (userszám, igényelt modulok, igényelt funkcionalitás, stb.), a licencár sosem fix, eltérések lehetnek.
Emiatt a fent megadott alapár és kedvezményes ár csak tájékoztató jellegű, az egyes kialakult licenc árakból biztosítjuk a 12% kedvezményt.

Ára: 1 200 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 056 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Telepített szoftver

A piacon meglehetősen különleges, nyílt rendszer, vagyis akár házon belül is lehetőség van átalakítani a folyamatokat, átdizájnolni felületeket, nyomtatványokat, új dinamikus kimutatásokat, listákat készíteni, vagy akár még tovább is fejleszteni a rendszert. Erősségei: termelés,készletgazdálkodás,beszerzés,értékesítés,logisztika,projektmenedzsment,vezetői információk,pénzügy, főkönyv,szerviz

A WinDirect rendszerben kifejezetten erős, magas szintű megoldások vannak a termelés, készletgazdálkodás, beszerzés, értékesítés, logisztika, projektmenedzsment, vezetői információk, komplex pénzügy, szerviz vagy az integrált könyvelés területein. Néhány gondolatébresztő a lehetőségek közül: -gyártások, projektek időbeli ütemezése, tervezése, vizuális Gantt-diagramokon -utólagos költségek ráosztása a műveletekre -korrekt önköltség és árrés számítás, költség elemzés -előkalkuláció ajánlatadáshoz, utókalkuláció a tényadatok alapján -korrekt termékdíj kezelés -kapacitások (gép, eszköz, humán) kezelése -alapanyagok rendelkezésre állásának, beszerzésének menedzselése a tervezett projektek alapján, automatizálható beszerzés -nem csak a jelenlegi készlet és tetszőleges készletszint figyelmeztetések, hanem a jövőbeli potenciális készletmozgások kezelése -vizuális raktártérkép -vonalkód olvasóval vagy PDA mobil eszközzel való munkavégzés, készletezés, leltározás, stb -Sarzs/LOT kezelés, nyomonkövetés -többféle mennyiségi egység korrekt kezelése a készleten (pl. egyazon termék db-ban, kg-ban, m2-ben, folyóméterben, stb) -EDI elektronikus adattovábbítás vagy e-számla igény -folyamatok, projektek vizuális nyomon követése vizuális bizonylati faszerkezetben -még nyitott ügyek, elakadt feladatok felkínálása -figyelmeztetések üzenetben, emailben a rendszertől a kritikus ügyekre -naprakész, integrált, automatikus könyvelés -FIFO vagy átlagáras stratégia korrekt kezelése -cash flow tervezés -széleskörű kontrolling, analízis, adatbányász lehetőség a rendszer teljes vertikumából -cégcsoportos, több telephelyes működés, közösített adatok, automatikus egymás közti tranzakciók, konszolidált kimutatások kezelése -többnyelvű működés lehetősége és még sok egyéb.....

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban