Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Nagyvállalati Komplex CRM Rendszer

(Soulware Zártkörűen Működő Részvénytársaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 20 000 Ft (óradíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 18 000 Ft (óradíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

ingatlanügyletek
Eston International Zrt.
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Euromedic Direct Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Ivanics Motor Kft.

A jól bevezetett CRM rendszer alapvetően megváltoztatja a cég ügyfél kezelésének minőségét, a napi munkavégzés hatékonyságát, áteresztő teljesítményét, átláthatóságát és az üzletmenet kontrollingját. Rendszereink ezt a minőségi szemléletet képezik le ügyfeleink folyamataira az informatika nyelvén, maximálisan illeszkedve a cég üzleti céljaihoz.

Ahhoz, hogy az ügyfeleink igényeit elvárásaiknak megfelelő szinten tudjuk kielégíteni, a feléjük tett ígéretekeinket képesek legyünk megtartani, ma már elengedhetetlen az információ strukturált nyilvántartása, házon belüli megosztása, hogy az adott pillanatban könnyen elérhető legyen. A Soulware által bevezetett CRM képes arra, hogy az ügyféllel kapcsolatos minden lényeges információt kereshető módon rögzítsen: a megvalósult és folyamatban levő üzleti lehetőségek részleteit, a teljes kommunikációs történetet, az ügyfélhez kapcsolódó szolgáltatások és teljesítések adatait. A CRM rendszer bevezetése egyet jelent az átlátható üzletmenet kialakításával. Az ügyfelekkel (vevők, beszállítók, szolgáltatók…) folytatott kapcsolattartás a rendszerben nyomon követhető, így tetszőleges mérőszámok (benchmark) alakíthatók ki. A siker mérhetővé és előre jelezhetővé válik. Természetesen az Ön szándékától függ, hogy mit szeretne mérni, illetve hogy ezen számok alapján milyen döntéseket hoz. Kollégáink a folyamatok felmérése, illetve a rendszer testreszabása idején folytatott konzultációk során segítenek Önnek kialakítani a megfelelő riportokat. A riportok előállítása ezután automatikusan történik, sőt Önnek is lehetősége van újabb típusú riportok kialakítására. A jót könnyű lesz megszokni. A SugarCRM a világ piacvezető megoldásaként olyan egyedülálló belső struktúrával és rugalmassággal rendelkezik, amely alkalmassá teszi a legváltozatosabb ügyfél igények megvalósítására, a hagyományos CRM funkciókon túl olyan folyamatok leképzésére, amelyek valamilyen üzleti reláción keresztül kapcsolódnak az ügyfelekhez: - Projektek kezelése, feladatok delegálása, határidők figyelése - Munkafolyamatok kezelése, státuszok követése, figyelmeztetések kiadása - Ügyfél információk bármilyen metszetének megjelenítése egységes, strukturált felületen (füleken, modulokban) - Kampány jellegű marketing tevékenységek felépítése, lebonyolítása és komplett kontrollingja A Soulware a SugarCRM hazai szakértője. Az általunk telepített rendszerekben a szükséges mértékig kibővítjük a SugarCRM eredeti funkcionalitását és a meglevő rendszerhez illesztjük. Számos esetben ügyfeleink széttagolt működési felületeit, szigetrendszereik információit jelenítjük meg egységes felületen, strukturált szerkezetben. Amennyiben a meglevő rendszer kiváltható, akkor annak a funkcióit teljes egészében a SugarCRM-ben valósítjuk meg az Excel tábla alapú nyilvántartástól a hálózaton keresztül működő egyedi rendszerekig bezárólag.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban