Új értékelés írása
Nagyvállalati Komplex CRM Rendszer bevezetése
(Soulware Zártkörűen Működő Részvénytársaság)
Fő kategória: Szolgáltatások
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Ára: 20 000 Ft (óradíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 18 000 Ft (óradíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
A jól bevezetett CRM rendszer alapvetően megváltoztatja a cég ügyfél kezelésének minőségét, a napi munkavégzés hatékonyságát, áteresztő teljesítményét, átláthatóságát és az üzletmenet kontrollingját. Rendszereink ezt a minőségi szemléletet képezik le ügyfeleink folyamataira az informatika nyelvén, maximálisan illeszkedve a cég üzleti céljaihoz.
Ahhoz, hogy az ügyfeleink igényeit elvárásaiknak megfelelő szinten tudjuk kielégíteni, a feléjük tett ígéretekeinket képesek legyünk megtartani, ma már elengedhetetlen az információ strukturált nyilvántartása, házon belüli megosztása, hogy az adott pillanatban könnyen elérhető legyen. A Soulware által bevezetett CRM képes arra, hogy az ügyféllel kapcsolatos minden lényeges információt kereshető módon rögzítsen: a megvalósult és folyamatban levő üzleti lehetőségek részleteit, a teljes kommunikációs történetet, az ügyfélhez kapcsolódó szolgáltatások és teljesítések adatait. A CRM rendszer bevezetése egyet jelent az átlátható üzletmenet kialakításával. Az ügyfelekkel (vevők, beszállítók, szolgáltatók…) folytatott kapcsolattartás a rendszerben nyomon követhető, így tetszőleges mérőszámok (benchmark) alakíthatók ki. A siker mérhetővé és előre jelezhetővé válik. Természetesen az Ön szándékától függ, hogy mit szeretne mérni, illetve hogy ezen számok alapján milyen döntéseket hoz. Kollégáink a folyamatok felmérése, illetve a rendszer testreszabása idején folytatott konzultációk során segítenek Önnek kialakítani a megfelelő riportokat. A riportok előállítása ezután automatikusan történik, sőt Önnek is lehetősége van újabb típusú riportok kialakítására. A jót könnyű lesz megszokni. A SugarCRM a világ piacvezető megoldásaként olyan egyedülálló belső struktúrával és rugalmassággal rendelkezik, amely alkalmassá teszi a legváltozatosabb ügyfél igények megvalósítására, a hagyományos CRM funkciókon túl olyan folyamatok leképzésére, amelyek valamilyen üzleti reláción keresztül kapcsolódnak az ügyfelekhez: - Projektek kezelése, feladatok delegálása, határidők figyelése - Munkafolyamatok kezelése, státuszok követése, figyelmeztetések kiadása - Ügyfél információk bármilyen metszetének megjelenítése egységes, strukturált felületen (füleken, modulokban) - Kampány jellegű marketing tevékenységek felépítése, lebonyolítása és komplett kontrollingja A Soulware a SugarCRM hazai szakértője. Az általunk telepített rendszerekben a szükséges mértékig kibővítjük a SugarCRM eredeti funkcionalitását és a meglevő rendszerhez illesztjük. Számos esetben ügyfeleink széttagolt működési felületeit, szigetrendszereik információit jelenítjük meg egységes felületen, strukturált szerkezetben. Amennyiben a meglevő rendszer kiváltható, akkor annak a funkcióit teljes egészében a SugarCRM-ben valósítjuk meg az Excel tábla alapú nyilvántartástól a hálózaton keresztül működő egyedi rendszerekig bezárólag.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban