Új értékelés írása
Helix Vállalatirányítási Rendszer
(ROSE SOFTWARE Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
csomagajánlat
A Rose Software Kft. az alábbi extra kedvezményeket és szolgáltatásokat biztosítja:
Ha Önnek még nincs ügyviteli rendszere és/vagy DOS alapú rendszert használ, akkor a projekt keretein belül 3 napos díjmentes oktatást tartunk + ajándék felhasználói vizsga.
Ha Ön már meglévő ügyviteli rendszerét cseréli le, akkor az adatmigrációt díjmentesen biztosítjuk + ajándék felhasználói vizsga.
Ára: 1 250 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
2
Helix Vállalatirányítási rendszerünk segítségével a bevezetést követően a hatékonyabb munkavégzés nyomán javul a kapacitás kihasználtság. Vállalata minőségi lépcsőt ugrik a munkaszervezésben, Ön a világ bármely pontjáról irányíthat. Jól strukturált rendszerben adhatja ki utasításait és ellenőrizheti azok végrehajtását. Azonnal kap elemzéseket, kimutatásokat, döntéstámogató információkat.
A munka szakszerűen és gördülékenyen zajlik a felhasználóbarát programmal. Kézben tudja tartani az eseményeket akár átszervezések és fejlesztések idején is. Csökken vállalata függősége az egyes dolgozók pillanatnyi rendelkezésre állásától. Vevői elégedettsége lényegesen javul. A rendszer keretein belül a funkciókat kívánságai szerint paraméterezzük. Beépített e-mailkezelés kapcsolja össze a belső és a külső kommunikációt. Különböző nemzetiségű munkavállalói saját anyanyelvükön használhatják a programot. Egyazon programmal kezelhet több telephelyet vagy akár több céget is. Olyan terepen is dolgozhat, ahol még mobil hálózati lefedettség sincs. Adatait kifinomult jogosultsági rendszer védi az illetéktelen hozzáféréstől. Vevői kifogástalan kiszolgálását a rendszer integráltsága biztosítja ajánlatadástól a pénzbehajtásig, akár mobil eszközzel, akár terepen is. A hibátlan adminisztrációt automatikus bizonylatláncok biztosítják. Fejlett CRM modul támogatja a szóbeli és írásos partnerkommunikáció minden formáját iktatással, dokumentumkezeléssel, szerződés-nyilvántartással. Készletét vonalkóddal és mobil eszközzel, akár rakhelyesen is kezelheti. Gyors pénztár és banki interfész támogatja a pénzügyi teljesítéseit. Fejlett kiegyenlítés-kezelés segít követni tartozásait, kintlévőségeit. Szervizelhet kihelyezett készülékeket állapot- és költségfigyeléssel. Nyomonkövetheti gépei, berendezései szerszámai hollétét, állapotát, karbantartását. A főkönyvi könyvelése lehet a rendszer része, vagy a könyvelő iroda kiszolgálható elektronikus adatokkal az Ön választása szerint. Komplex projektmenedzsment segíti a szerteágazó feladatok levezénylésében. Gépjármű flottáját is kezelheti, akár műholdas követéssel. Vezetői műszerfalon férhet hozzá kimutatásokhoz, a kontrolling és üzleti intelligencia döntéstámogató információihoz. Saját webáruházat üzemeltethet. A rendszer moduljai: - Szolgáltatások kezelése - Beszerzés - Értékesítés - Logisztika - Termelés - MEO, nyomonkövetés - CRM - Gépjármű- és munkagépkezelés - Szerviz - Pénztárgépkezelés - Kontrolling - Mobil.Raktár - Mobil.Értékesítés - Mobil.Gyártás - Bér- és munkaügy - Webes megoldások
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban