Új értékelés írása
MyLION CRM/Értékesítés alkalmazás
(KDO Product Zártkörűen működő Részvénytársaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csomagajánlat
Teljes rendszer megrendelése esetén, modulonkénti alapárból kedvezményt biztosítunk.
Ára: 368 300 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 349 885 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
- Saját cégadatok kezelése - Áfakategóriák kezelése - Termékek, szolgáltatások kezelése - Partnerek kezelése - Tárgyalás emlékeztetők készítése és visszakeresése - Hírlevelek, meghívók készítése - Ajánlatkészítés - Vevői rendelés készítés - Felhasználó és jogosultság kezelés
- Termékek, szolgáltatások kezelése o Tetszőleges struktúrájú termék- és szolgáltatáscsoportosítás o Szállítói, vevői cikkszám o Áfakategória o Mennyiségi egység o Többféle eladási ártípus (pl. listaár, viszonteladói ár) o Mennyiségfüggő árazás o Forint és deviza árak o Egyedi ár o MNB középárfolyam automatikus frissítése o Idegen nyelvű megnevezés o Termékek betöltése Excelből - Partnerek kezelése o Vevők nyilvántartása o Adószám, EU adószám nyilvántartása o Bankszámlaszámok nyilvántartása o Emailcím, telefonszám, honlapcím nyilvántartása o Több vevői számlacím kezelése o Több vevői szállítási cím kezelése o Partnerbesorolás (címkézés) o Korlátlan számú fényképes kontakt adatainak nyilvántartása o Szokásos devizanem beállítása o Szokásos Fizetési mód beállítása o Szokásos Fizetési határidő (nap) beállítása o Ártípus hozzárendelése o Kedvezmény beállítása o MyLION Pénzügy alkalmazással kapcsolódva hitelkeret beállítás és figyelés o MyLION Dokumentumtár alkalmazással kapcsolódva korlátlan számú szerződések, egyéb dokumentumok feltöltési lehetősége a partnerhez - Tárgyalás emlékeztetők készítése és visszakeresése o Tárgyalás, vagy telefonhívás időpontja o Résztvevők, helyszín megadása o Emlékeztető szövege o Jövőbeli teendők, határidők megadása o MyLION Dokumentumtár alkalmazással kapcsolódva korlátlan számú egyéb dokumentum feltöltési lehetősége a tárgyalás emlékeztetőhöz - Hírlevelek, meghívók készítése o Ügyfelek leválogatása, szegmentációja szűrőfeltételek, címkék alapján o Menthető szűrőfeltételek o Hírlevél, meghívó készítés és kiküldés o Hírlevél olvasottság mérése o Regisztrációs képernyő o Regisztráltak listázása o Résztvevők bejegyzése, listázása - Ajánlatkészítés o Partner és termékválasztás o Devizanem választás o Nyelv választás o Árak, kedvezmények automatikus használata (felülírható) o Megjegyzés o Lábléc szöveg szerkesztése és választása o Ajánlati feltételek választása (fizetési feltételek, garanciális feltételek, ajánlat tartalmazza/nem tartalmazza rész) o Egységár, vagy mennyiségtől függő sávos árak megadása o Opcionális tétel lehetőség o Tétel megjegyzés o MyLION Dokumentumtár programmal kapcsolódva korlátlan számú dokumentum (pl. termékleírás) feltöltési lehetősége az ajánlathoz o Ajánlatok verziókezelése o Meglévő ajánlat alapján új verzió, vagy új ajánlat o Ajánlat kiküldése e-mailen o Ajánlat tételes, vagy egész elfogadási lehetősége és automatikus vevői rendelés generálása - Vevői rendelés készítés o Partner és termékválasztás o Devizanem választás o Nyelv választás o Árak, kedvezmények automatikus használata (felülírható) o Megjegyzés o Lábléc szöveg szerkesztése és választása o Tétel megjegyzés o Megrendelés visszaigazolás o Díjbekérő készítése o MyLION Raktár programmal kapcsolódva sorozatszámok kezelése o MyLION Raktár programmal kapcsolódva azonnali foglalás a raktárkészletből o MyLION Raktár programmal kapcsolódva raktári kiadás generálása o MyLION Számlázó programmal kapcsolódva előlegszámla, számla generálása
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban