Új értékelés írása
MyLION HR alkalmazás
(KDO Product Zártkörűen működő Részvénytársaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csomagajánlat
Teljes rendszer megrendelése esetén, modulonkénti alapárból kedvezményt biztosítunk.
Ára: 368 300 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 349 885 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
- Dolgozói adatok kezelése - Távollétek kezelése - Béradatok - Kafetéria adatok - Orvosi vizsgálatok - Képzési/végzettségi adatok - Helyettesítések - Jelenléti ív - Kiadott eszközök - Felhasználó és jogosultság kezelés
- Dolgozói adatok kezelése o Személyes adatok o Telephelyhez rendelés o Elérhetőségek o Okmány adatok o Bankszámla adatok o Korábbi munkáltatók o MyLION Dokumentumtár programmal kapcsolódva dokumentumok csatolása (pl. Munkaszerződés, belépési adatlap, munkaköri leírás, stb.) - Távollétek kezelése o Távollét típusa: Szabadság, Betegség, GYED, stb. o Távollét időszaka - Béradatok o Bér típusa (órabér, havi fix, stb.) o Nettó, bruttó, szuperbruttó o Megállapított éves szabadságkeret - Kafetéria adatok o Kafetéria típusa o Összege - Orvosi vizsgálatok o Vizsgálat típusa (pl. alkalmassági vizsgálat) o Dátuma o Érvényessége - Képzési/végzettségi adatok o Megnevezés o Intézmény o Kezdete, vége o Költségviselő o MyLION Dokumentumtár programmal kapcsolódva dokumentumok csatolása (pl. oklevél, diploma, nyelvvizsga) - Helyettesítések o Helyettes kijelölése o Időszak o Indoklás - Jelenléti ív o Jelenléti ív vezetése o Jelenléti ív nyomtatása dolgozónként vagy csoportosan - Kiadott eszközök o Eszköz megnevezése o Leltári száma - Felhasználó és jogosultság kezelés
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban