Új értékelés írása
MyLION Dokumentumtár alkalmazás
(KDO Product Zártkörűen működő Részvénytársaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csomagajánlat
Teljes rendszer megrendelése esetén, modulonkénti alapárból kedvezményt biztosítunk.
Ára: 368 300 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 349 885 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
- Dokumentumkezelés - Tudástár - Felhasználó és jogosultság kezelés
- Dokumentumkezelés o Korlátlan számú dokumentum feltöltése o Dokumentumok címkézése o Dokumentumok visszakeresése, letöltése, nyomtatása o Dokumentumok hozzáférési engedélyezése/tiltása o MyLION CRM programmal kapcsolódva Partnerekhez kapcsolható dokumentumok (pl. szerződés, hivatalos iratok) kezelése o MyLION CRM programmal kapcsolódva Tárgyalási emlékeztetőkhöz kapcsolható dokumentumok kezelése o MyLION CRM programmal kapcsolódva Ajánlatokhoz kapcsolható dokumentumok (pl. termékismertető) kezelése o MyLION HR programmal kapcsolódva Dolgozókhoz kapcsolható dokumentumok (pl. munkaszerződés, orvosi igazolás, stb.) kezelése - Tudástár o Korlátlan számú tudástár anyag létrehozása, szöveg formázási lehetőség o Tudástár anyag címkézése o Tudástár anyagok visszakeresése, letöltése, nyomtatása o Tudástár anyagok hozzáférési engedélyezése/tiltása - Felhasználó és jogosultság kezelés
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban