Új értékelés írása
EVO-Plus Cloud Silver Start Ügyviteli rendszer
(EVO SOFT Tanácsadó Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
2 hónap próbaidőszakot biztosítunk az új ügyfelek számára.
Minimum 10 felhasználós megrendelés esetén 5% kedvezményt kap a havidíjból!
Ára: 195 000 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 185 250 Ft (havidíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Integrált felhő alapú ügyviteli szoftver mikro- kis- és közepes vállalkozásoknak. Az Evo Cloud rendszer egy vékony klienses ERP rendszer, felhő alapú technológiája lehetőséget ad a hely és gépfüggetlen számlázásra (vagyis kiállíthat számlát, böngészhet a raktárkészletében, a saját irodájában vagy bármely telephelyén, vagy akár a partnercég telephelyén, sőt akár mobil eszköz segítségével is.
Az Evo Cloud rendszer egy vékony klienses ERP rendszer, felhő alapú technológiája lehetőséget ad a hely és gépfüggetlen számlázásra (vagyis kiállíthat számlát, böngészhet a raktárkészletében, a saját irodájában vagy bármely telephelyén, vagy akár a partnercég telephelyén, vagy otthonában egyaránt, sőt akár mobil eszköz segítségével üzletkötője eladás közben is lát minden fontos információt). A rendszer tartalmazhat pénzügyi számlázási, kontroling, raktárkezelési, humánerőforrás, CRM, gyártás vagy akár web shop modult is. Az egyes modulokból az Ön igényinek megfelelő rendszer építhető fel. A rendszer tetszőleges számú párhuzamos felhasználó belépését teszi lehetővé. Igény esetén idegen nyelvű modullal is ellátjuk, amely több nyelvű számla készítést tesz lehetővé, Angol, Német, Szlovák, Francia…… A program ellátható, különféle tevékenységi kör specifikus kiegészítésekkel, ilyenek pl: a kölcsönzői, importőri, autós cég, építőipari …. stb ez a lista természetesen igény szerint bővíthető új területekkel. Az Evo Plus Cloud Silver verzió főbb funkcionalitása a Start verzión felül: - irodai program szinkronizáció, névjegyek és naptár vonatkozásában - Partnereknek automatikus e-Mail küldése (bizonylatok küldése) - Értékesítési riportok készítése
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban