Új értékelés írása
OPEREL - teljes ügyviteli megoldás a felhőben, vállalkozóknak és kisvállalatoknak
(DLM Solutions Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
többletszolgáltatás
5% árkedvezmény, 2 hónap ingyenes próbaidőszak, továbbá 2 óra ingyenes távoli támogatás.
Ára: 11 430 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 10 858,50 Ft (havidíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
OPEREL - teljeskörű ügyviteli rendszer a hazai kisvállalkozások igényeire szabva. Kereskedelem támogatással, ügyfélkapcsolat kezeléssel (CRM), készlet- és raktárkezeléssel, professzionális webes piactérrel, közösségi média kapcsolatokkal, számlázással. Felhő alapú szolgáltatással, bérleti konstrukcióban!
OPEREL - teljeskörű ügyviteli rendszer a hazai kisvállalkozások igényeire szabva. OPEREL – köszöntjük a jövőben! Önnek nem lesz szüksége saját drága szerverre, nehézkes telepítésekre és időt rabló rendszeres adatmentésekre. Koncentráljon az alaptevékenységére és élvezze a hatékony és kényelmes munkavégzést. Az OPEREL segítségével munkát és időt spórolhat meg és szervezettebbé, áttekinthetőbbé teheti tevékenységét. Csak internet elérés és számítógép (tablet, notebook, stb.) szükséges a használatához. Egyszeri nagyobb kiadást sem igényel az OPEREL beszerzése, mivel kedvező havidíjas formában érhető el, hűségidő nélkül. Az OPEREL a vállalkozások legfontosabb működési területeit szolgálja ki integráltan, folyamatközpontú szemlélettel, letisztult és segítség nélkül is gyorsan megtanulható formában. OPEREL támogatja: - az ügyfél-, partnert és cikktörzs kezelést, - a kiskereskedelmi bolti-, ügynöki- és webáruházi értékesítést, - a gyártási/termelési tevékenységet (receptúrák, kapacitástervezés, gyártáskövetés), - az ügyfélkapcsolat kezelést (CRM), közösségi média kapcsolatokra felkészített piactérrel, - a készletkezelést, logisztikai folyamatokat, raktári adatgyűjtést intelligens adatgyűjtőkkel és a - hagyományos-, illetve e-számlázást. Amennyiben úgy gondolja, hogy a XXI. századi felgyorsult üzletmenetben elengedhetetlen, hogy egy integrált és automatizmusokra épülő ügyviteli rendszer támogassa a cége hatékony és versenyképes működését, amivel az élőmunka igény csökkenthető, a minőség javítható, a vezetői döntések megalapozottabbak, akkor Önnek az OPEREL-re van szüksége! Az OPEREL rendszerrel és a DLM Solutions csapatának támogatásával egy olyan megoldáshoz jut hozzá, amely bármely hazai vagy nemzetközi megoldással felveszi a versenyt. Már több, mint 16 éve támogatjuk elégedett ügyfeleinket a magyar piacon. Teljes körű tanácsadással, valamint egy kötelezettség- és díjmentes Internetes szoftverbemutatóval állunk rendelkezésére. OPEREL – ne érje be kevesebbel!
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban