Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

OPEREL - teljes ügyviteli megoldás a felhőben, vállalkozóknak és kisvállalatoknak

(DLM Solutions Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

5% árkedvezmény, 2 hónap ingyenes próbaidőszak, továbbá 2 óra ingyenes távoli támogatás.

Ára: 11 430 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 10 858,50 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus fizetés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

kereskedelem, gépjárműjavítás
Hungarian Legends
feldolgozóipar
Multi Brand Fashion
feldolgozóipar
Chocofacture

OPEREL - teljeskörű ügyviteli rendszer a hazai kisvállalkozások igényeire szabva. Kereskedelem támogatással, ügyfélkapcsolat kezeléssel (CRM), készlet- és raktárkezeléssel, professzionális webes piactérrel, közösségi média kapcsolatokkal, számlázással. Felhő alapú szolgáltatással, bérleti konstrukcióban!

OPEREL - teljeskörű ügyviteli rendszer a hazai kisvállalkozások igényeire szabva. OPEREL – köszöntjük a jövőben! Önnek nem lesz szüksége saját drága szerverre, nehézkes telepítésekre és időt rabló rendszeres adatmentésekre. Koncentráljon az alaptevékenységére és élvezze a hatékony és kényelmes munkavégzést. Az OPEREL segítségével munkát és időt spórolhat meg és szervezettebbé, áttekinthetőbbé teheti tevékenységét. Csak internet elérés és számítógép (tablet, notebook, stb.) szükséges a használatához. Egyszeri nagyobb kiadást sem igényel az OPEREL beszerzése, mivel kedvező havidíjas formában érhető el, hűségidő nélkül. Az OPEREL a vállalkozások legfontosabb működési területeit szolgálja ki integráltan, folyamatközpontú szemlélettel, letisztult és segítség nélkül is gyorsan megtanulható formában. OPEREL támogatja: - az ügyfél-, partnert és cikktörzs kezelést, - a kiskereskedelmi bolti-, ügynöki- és webáruházi értékesítést, - a gyártási/termelési tevékenységet (receptúrák, kapacitástervezés, gyártáskövetés), - az ügyfélkapcsolat kezelést (CRM), közösségi média kapcsolatokra felkészített piactérrel, - a készletkezelést, logisztikai folyamatokat, raktári adatgyűjtést intelligens adatgyűjtőkkel és a - hagyományos-, illetve e-számlázást. Amennyiben úgy gondolja, hogy a XXI. századi felgyorsult üzletmenetben elengedhetetlen, hogy egy integrált és automatizmusokra épülő ügyviteli rendszer támogassa a cége hatékony és versenyképes működését, amivel az élőmunka igény csökkenthető, a minőség javítható, a vezetői döntések megalapozottabbak, akkor Önnek az OPEREL-re van szüksége! Az OPEREL rendszerrel és a DLM Solutions csapatának támogatásával egy olyan megoldáshoz jut hozzá, amely bármely hazai vagy nemzetközi megoldással felveszi a versenyt. Már több, mint 16 éve támogatjuk elégedett ügyfeleinket a magyar piacon. Teljes körű tanácsadással, valamint egy kötelezettség- és díjmentes Internetes szoftverbemutatóval állunk rendelkezésére. OPEREL – ne érje be kevesebbel!

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban