Új értékelés írása
Scylla Cloud
(Creative Agent Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
A szolgáltatás, betanítás és support együttes megrendelés esetén 10% kedvezményt biztosítunk a nettó árból, így a teljes nettó összeg 19.350.900 Ft.
Ára: 21 501 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 19 350 900 Ft (csomag ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
4
Felhő alapú vállalat irányítási rendszer, CMS funkciókkal és online értékesítést segítő eszközökkel.
Vállalati CRM, értékesítési terület Ügyfelek adatainak kezelése Új ügyfél regisztrációja, meglévő ügyfél módosítása Termék menedzsment Fizetési, Szállítási modulok beállítása Jogosultság kezelés Megrendelés kezelés Kedvezmény számító modul Statikus tartalom szerkesztő Kommunikációs modul Beállítások modul, oldal specifikus beállítások, árfolyam kezelés Webshop Kontrolling és döntéstámogatás Egyedi Dashboard megjelenítés Adat szűrés és exportálás Statisztika modul Jelentések készítése xml, csv és xls formátumban Napi, Heti, Havi és Éves kimutatás forgalom és látogatottság alapokon Népszerű termékek és oldalak rangsorolása Forint és Euró alapú kimutatások Pénzügyi, számviteli terület Raktár nyílvántartás Készletkezelés Leltár készítése Ki- és bevételezés Díjbekérő, Előlegszámla, Számla készítése Analitika, Forgalmi és Áfa analitika NAV számla exportálás Pénztár, házipénztár kezelése 8. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház) Termékek megjelenítése a felhasználóknak termék jellemzőinek bemutatása Termék értékelés Megjegyzés írásána a termékhez Kosár modul Vásárlás befejezése modul Bankkártyás vásárlás esetén átirányítás a banki fizető felületre. Szállítási és Fizetési módok kiválasztásának lehetősége Rendelés ellenőrzése aloldal, Rendelés nyomon követése A rendelési folyamatról email értesítés a felhasználóknak Céginformáció és Gyakran ismételt kérdések aloldal Tartalom szerkesztő háttérrendszer Látogatottság mérési analitika Https kapcsolat a webáruházban Ügyfél hiba kezelő rendszer, automatikus email másolatokkal. Munkafolyamat-irányítási rendszer (WF) bevezetése Authentikációhoz kötött oldalak elérése bejelentkezéssel. Jogosultság szerinti funkció elérés az adminisztrációs oldalon. Belső levelezés és chat modul. Feladat lista modul. Rendszer szintű naplózás, értesítés és email értesítés a rendszerben történt változásokról. Elektronikus iratkezelési rendszer bevezetése Authentikációhoz kötött dokumentum elérés. Dokumentumok, számlák, fuvarlevelek, igazolások feltöltése. Dokumentumok felhasználókhoz rendelése. A dokumentumokat típusa szerint csak a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználó érheti el. Online (elektronikus) fizetési megoldás Különböző fizetési szolgáltatások integrálása a rendszerbe Fizetés sikerességének/sikertelenségének naplózása a rendszerben Fizetési szolgáltatások ismertetőjének feltüntetése Fizetési szolgáltatók elérhetőségének feltüntetése
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban