Új értékelés írása
IBSystem Integrált Vállalatirányítási Rendszer
(Innosmart Informatika Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
Az árkedvezményen felül a bevezetési szolgáltatásokból 2 napot ingyenesen adunk.
Ára: 35 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 31 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Mitől működik hatékonyan egy vállalkozás? Hogyan tudják a munkavállalók a legrövidebb idő alatt, a legpontosabb munkát végezni alacsonyabb költségek mellett? Hogyan születnek hatékony döntések? A válasz az optimalizált folyamatokban, a munka- és felelősségi körök pontos definiálásában és az információk megfelelő áramlásában rejlik, amelyet az IBSystem® rendszerrel tudunk biztosítani cégének!
Az IBSystem® egy olyan vállalatirányítási rendszer, amely gazdag funkcionalitása révén alkalmas több telephellyel rendelkező, közép és nagy vállalatok belső folyamatai, operatív és adminisztratív tevékenységei, valamint a vezetői döntéshozatal teljes körű informatikai támogatására. A rendszer a különféle iparágak speciális követelményeit is kiszolgálja. Az IBSystem® alaprendszer, moduljai lefedik és integrálják a vállalat teljes üzleti folyamatát, így a pénzügy, könyvelés, beszerzés, értékesítés, készletgazdálkodás funkcionális területeit. Az alaprendszerrel integráltan működő opcióinkkal és egyéb termékeinkkel biztosítjuk megrendelőink számára ügyviteli folyamataik széleskörű informatikai támogatását. A funkciókba integrált munkafolyamat (workflow) vezérlő és komplex dokumentumkezelő megoldás segítségével pedig tetszés szerinti döntési folyamat támogatható. A rendszer testreszabható, rugalmas, ugyanakkor számvitelileg zárt, könnyen kezelhető. Messzemenően alkalmazkodik a magyar számviteli szabályokhoz, az adózási és egyéb törvényi előírásokhoz. Az IBSystem® vállalatirányítási rendszer magában foglalja az ERP rendszerek összes előnyét: • a folyamatok és az adminisztráció automatizálható; • a szervezetről, a szervezetben lezajlott folyamatokról az információkat strukturált módon biztosítja; • támogatja a felelős vállalatirányítást; • az adatkezelése egységes és összevont; • minden adatot csupán egyszer kell bejuttatni a rendszerbe és az egész rendszer számára hozzáférhető; • minimálissá teszi a manuális adatbevitelből származó hibákat; • áttekinthetőséget biztosít, működtetése gazdaságos, hatékony, biztosítja a jobb kapacitáskihasználtságot. Az IBSystem Integrált Vállalatirányítási Rendszer teljes körűen megfelel a „GINOP-3.2.2-8.2.4-16 Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című pályázat szakmai kritériumainak az alábbi célterületeken: • Vállalati CRM, értékesítés terület • Gyártási terület • HR menedzsment és bérszámfejtés • Kontrolling és döntéstámogatás • Beszerzési, logisztikai terület • Pénzügyi, számviteli terület • Internetes értékesítés (Vállalati webáruház) • Adott funkcionális célterülethez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer • Internetes megjelenés (Vállalati portál) • Munkafolyamat-irányítási rendszer • Elektronikus iratkezelési rendszer • Táv- és csoportmunka támogatási rendszer A rendszer vagy annak egyes elemei felhő alapú szolgáltatásként is elérhetőek. A Modern Vállalkozások Program voucher rendszerében kínált csomagunk minden célterületet tartalmaz 15 felhasználóig.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban