Új értékelés írása
MyLION HR menedzsment és bérszámfejtés
(KDO Product Zártkörűen működő Részvénytársaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csomagajánlat
Teljes rendszer megrendelése esetén, modulonkénti alapárból kedvezményt biztosítunk.
Ára: 368 300 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 349 885 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
- Dolgozói adatok kezelése - Távollétek kezelése - Béradatok - Kafetéria adatok - Orvosi vizsgálatok - Képzési/végzettségi adatok - Helyettesítések - Jelenléti ív - Kiadott eszközök - Felhasználó és jogosultság kezelés
A rendszer lehetővé teszi alkalmazottai nyilvántartását és adatainak kezelését. A rendszert használó dolgozókhoz különböző jogosultságok rendelhet, amik biztosítják, hogy mindenki a saját feladatait végezze, ezzel kijelölve a felelősségi köröket. Az alapadatok tárolásán túl a rendszerbe feltölthető minden, az adott alkalmazotthoz tartozó dokumentum és információ. Külön helyet biztosítunk a dolgozókkal kötött munkaszerződések és munkaköri leírások iktatására. A pontos nyilvántartást segíti, hogy a bér- és cafeteria adatokat is képes tárolni a rendszer. Mindemellett kiegészítettük egy jelenléti ív és távollétek vezetésére alkalmas funkcióval is, valamint az orvosi vizsgálatok tárolására is lehetőséget biztosítunk. A rendszer használatával optimalizálni lehet a szükséges munkaerő ráfordítást, azáltal, hogy bizonyos munkafolyamatok automatizáltak lesznek, a feladatok végrehajtása támogatott lesz, ezáltal nő a működési hatékonyság, továbbá a HR munkatárs munkája is hatékonyabb lesz az adminisztrációs terhek csökkentésével. A rendszerben megadhatja a munkavállaló számára kiadott eszközöket, feltöltheti a kapcsolattartók elérhetőségeit és a bankszámla adatait is. A rendszer hozzárendeli az adott munkavállalóhoz tartozó feladatokat, hatásköröket, felelősségeket és munkaköri leírásokat. Ezáltal a munkakörök egységesítésre kerülnek a feladatok és felelősségek nyomon követhetőek lesznek. A munkavállaló alapadatai elérhetőek és kezelhetőek lesznek, így a rendszer többek között a következő adatokat fogja kezelni: személyes adatok; előző munkahelyek; iskolai végzettségek és szakképzettségek, tudományos fokozatok, tanfolyami képzések, nyelvtudások, nyelvvizsgák; orvosi vizsgálatok, fegyelmi intézkedések – kitüntetések, tanulmányi szerződések, jogviszony adatok, szervezeti, munkaköri paraméterek, besorolási adatok kezelését. Az alapadatok kezelése mellett a rendszer képes lesz a munkaszerződések változásait is követni, így mind az archív, mind a hatályos dokumentumok kezelése megoldott lesz. A rendszer kezeli a béren kívüli juttatásokat az eltérő igényeknek megfelelően, az így kiexportált adatokat továbbítja a bérszámfejtő rendszerbe. Így átláthatóbb és kezelhetőbb lesz a béren kívüli juttatások rendszere. A rendszer elősegíti a munkavállalók vonatkozásában alkalmazott törvényi kötelezettségek betartását, a hatályos törvények figyelembevételével.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban