Új értékelés írása
Pénzügyi, számviteli modul
(EBOND Informatikai Szolgáltató Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
csomagajánlat
A licenszdíj 1 felhasználóra, 1 telephelyes működés esetén érvényes alapár. A modul végleges ára a cégre szabott működési mód, a telephelyek és felhasználók száma alapján egyedileg kerül meghatározásra.
Ára: 400 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 380 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A DRONerp vállalatirányítási rendszert elsősorban nagykereskedelmi és/vagy kiskereskedelmi hálózattal rendelkező vállalkozásoknak ajánljuk (export, import, több telephely, mobil üzletkötői rendszer). A Táv- és csoportmunka modullal a világ különböző helyein tartózkodó munkatársak képesek akár csoportban dolgozni, feladatokat végrehajtani.
A DRONerp rendszer az Ebond Kft. második generációs vállalatirányítási rendszere. A rendszerbe integrált pénzügyi és könyvelő rendszer bevezetésével az elkészült bizonylatok automatikusan iktatásra kerülnek és könyvelődnek. Képes több bankszámlát és többféle devizát kezelni, naptárszerűen előre tervezhető utalási csomagok összeállításával, csomag szintű feladásával a bank részére. A kintlévőség kezelés képes a vevői és szállítói folyószámlák vezetésére, csoportos (egyszerre sok partnerre vonatkozó) fizetési felszólítások, folyószámla kivonatok, kamatközlő levelek kezelésére is. A modul néhány funkciója: bejövő és kimenő számlák iktatása, vegyes iktató, bankszámla kezelés, pénztár, szállítói-vevői folyószámla nyílvántartás, csoportos kintlévőség kezelés, számlatükör, jogcímrendszer, könyvelési kartonok, főkönyvi feladás, adóanalitikák, beszámolók, stb.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Kérdések a termékkel kacsolatban