Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Pandora Integrált Szervezetirányítási Rendszer

(PannonSys-Software Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csomagajánlat

Árkedvezmény mellett, ügyfeleinknek számára biztosítunk ingyenes próbaidőszakot, mely idő alatt kipróbálhatnak egy adatokkal feltöltött teszt adatbázist. Az adatbázisban a Pandora minden funkcióját elérnek így lehetőségük van a rendszer alaposabb megismerésére.
A próba időszak mellett fenntartjuk csomagajánlatunkat, melyben a Pandora mellett eszközbeszerzésben is segítségükre állunk.

Ára: 40 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 38 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
SCEE KutatómKözpont Nonprofit Kft.
egyéb szolgáltatás
Molnár Attila egyéni vállalkozó
egyéb szolgáltatás
Csengeri Irén egyéni vállalkozó

A PANDORA Integrált Szervezetirányítási Rendszer több éves fejlesztői munka eredménye, mely a mindennapi munkavégzés kapcsán felmerülő igényeknek megfelelően került kialakításra. Használatával egy cég teljes körűen el tudja látni a feladatait hatékonyságát növelve és időt spórolva a legkisebb adminisztrációs munkától, a vezetői döntéstámogatáson keresztül, a döntések meghozataláig.

A Pandora ISZR platform független, online, felhő alapú szolgáltatás. Működtetéshez nincsenek meghatározott gépigények, egy egyszerű tablettől a laptopon keresztül, a magas teljesítményű asztali számítógépekig alkalmazható. A rendszer felületi kialakítása során elsődleges szempont volt a felhasználói élmény és a komfort. A színek választásakor az irány a kényelmes, szemnek pihentető megjelenés volt, mint fő perspektíva. Teljes támogatást nyújt a projekt alapon működő vállalkozások számára. A PANDORA rendszer felépítése lehetővé teszti, hogy a vezetők naprakész információkat kapjanak a cég működéséről, a munkák állapotáról, az erőforrás gazdálkodásról, az értékesítés és a készletek áramlásáról. Projekt központú, a központi moduljai a projekt, munka és a logisztika. A projektkezelővel könnyedén nyomon követhetjük minden projekt készültségi állapotát, költségeit, erőforrás- és anyagszükségleteit. A projektet tovább bonthatjuk kisebb munkákra, melyeket összeköthetünk a projektekkel. Lehetőségünk van terv-tény összehasonlításra is. Moduláris felépítésű, 11 modulból tevődik össze, de a kialakított integrált rendszerben együtt egy kerek egészet alkotnak. Az integritásból adódóan elegendő minden adatot csak egyszer rögzíteni, így az adat mindig ott fog a rendelkezésünkre állni, ahol szükségünk van rá. Ugyan azt az adatot több helyen is megjeleníthetjük, illetve felhasználhatjük. A fejlesztők nagy figyelmet fordítottak a rendszer biztonságára. A programban egyedi jogosultságkezelés került kialakításra, továbbá a felhasználók rendszerhez való hozzáférése egyedileg beállítható. A rendszerben minden módosítás rögzítésre kerül, esemény naplóban visszakövethető.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • építőipar
  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • szállítás, raktározás
  • szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
  • adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
  • egyéb szolgáltatás
  • területen kívüli szervezet

Kérdések a termékkel kacsolatban