Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

DigiConto Mercator Integrált Vállalatirányítási Rendszer

(Zalaware Informatikai Rendszerház Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

Három évig ingyenes szoftverkövetést, szoftver rendszergazdai szolgáltatást nyújtunk. Az üzembe helyezés, a betanítás és ezek ideje alatt a kiszállás ingyenes. Jelentős szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársaink stabil, egész nap elérhető támogatást biztosítanak. Egy licenchez tartozó felhasználók száma korlátlan. A DigiConto Mirror könyvelőprogramot féláron bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésre

Ára: 4 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

Egyszerű, felhasználóbarát, személyre szabható program. Moduláris felépítésének köszönhetően a vállalkozások számára megoldást nyújt a beszerzéstől, a termelésirányításon át az értékesítésig. Programunkat az ügyfelek tevékenységi területének megfelelően specializáljuk. Kapcsolódási lehetőséget biztosítunk a könyvelő programunk és a termelésirányítási rendszerünk felé.

A program fejlesztése ügyfeleink egyedi igényeit is figyelembe véve történik. Ez az állandó programfejlesztés biztosítja, hogy a felhasználói élménynek, valamint a törvényi követelményeknek a rendszer folyamatosan megfeleljen. A siker titka a felhasználóbarát felülettervezésben, személyre szabhatóságban és modularitásban rejlik, amely megteremti a kényelmes és gyors munka alapfeltételeit.   Rendszerünk az alábbi modulokból épül fel: • Értékesítés és logisztika • Elektronikus iktatás • CRM • Workflow • Kontrolling A program az teljes értékesítési folyamatot támogatja. Az értékesítési folyamat integrált, az egyik bizonylatból kényelmesen elkészíthető a következő, a folyamat előrehaladásának megfelelően. A készletből lefoglalhatóak a cikkek, melyek kiszámlázásra még nem kerültek. A rendelések összeállíthatóak a forgalom, a minimális és maximális készlet figyelembevételével is. A logisztikai lánc végigkövethető, amely egyszerűbbé és hatékonyabbá teszi a beszerzők munkáját. A beszerzés adatait elég csak egyszer bevinni a rendszerbe, mert az egymást követő bizonylatok az előzőekből származtathatóak. Az elektronikus iktatás megkönnyíti az egyes ügyiratok nyilvántartását. A rendszer lehetővé teszi, hogy a programban elkészített bizonylatokat egy helyen tárolja, minden bizonylathoz helyben rögzíthető a kapcsolódó irat, az iratok könnyen megkereshetőek, mindezek mellett dossziékba rendezésre és szignálásra is van lehetőség. Rendszerünkben az ügyfélkezelés támogatása is megvalósul. A partnerekkel kapcsolatos információkat összesítve a Partner Információs Központ tartalmazza, itt minden partnerhez ügyintéző, telefonszám, e-mail cím rendelhető és különböző események rögzítésére is lehetőség nyílik. Kimutatások készítését több tucat beépített lista teszi lehetővé. A készletek, értékesítések, forgalom nyomon követése cikkenként és partnerenként is elvégezhető. Lehetőség van saját listák elkészítésére is.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban