Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

FRIK Partner 2

(Fehér Rendszerház Informatikai Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Modulfüggő, megrendelés és beüzemelés egyeztetését követően

Ára: 18 990 400 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 17 850 976 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Elektronikus iratkezelés , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

1

adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Tradford

A FRIK Ügyféladmin ügyfél- és projektkezelő rendszerrel valóban kézben tarthatja folyamatait! Ügyfél- és projektkezelő rendszerünk az eddig használt bonyolult táblázatok helyett egyetlen helyen kezeli a munkafázisokat, árajánlatokat, követi a pénzmozgásokat, munkatársai haladását és a kapcsolattartást az ügyfelekkel. Mindezt a Fehér Rendszerház személyre szabottan, az Ön cégének igényeihez igazítv

ELLENŐRZÉS A FRIK Ügyféladmin használatával egyszerűen követheti nyomon a munkafolyamatokat, ellenőrizheti munkatársainak haladását. A rendszer lehetővé teszi, és egyben megkönnyíti az ügyfelekkel, munkatársakkal való kapcsolattartást, ügyfelei egyszerűen tudnak a projekt felelősének hibabejelentést küldeni. A rendszer lehetőséget ad ezeken kívül a pénzmozgások után követésére, a számlák és kifizetések ellenőrzésére. IDŐMENEDZSMENT Rendszerünk átlátható táblázatban mutatja az egyes projektek haladási ütemét, állapotát, a hozzájuk tartozó határidőkkel együtt. Így nem kell az egyes feladatokkal való megcsúszástól tartani, hiszen rendszerünk figyelmeztet, ha késésben vagyunk valamely feladattal és méri a hibák gyakoriságát. Mindezek a projektek gazdasági megvalósulását segítik elő. ÜGYFÉLKEZELÉS Az Ügyféladmin rögzíti az ügyfél adatait, hozzárendeli az ügyfelet a projekthez, így az ügyfél bármilyen probléma felmerülése, kérdés vagy kérés esetén egyszerűen felveheti a kapcsolatot a projekt irányítójával. Ezen kívül hírlevél feladásra és egyszerűbb számlázásra ad lehetőséget, valamint e-mail sablonokat is tartalmaz. PROJEKTMEGVALÓSULÁS A rendszer egyértelműen mutatja az aktuális projektek számát és haladási ütemét, az elvégzendő feladatokat és munkafázisokat. Leegyszerűsíti a fájlok és adatok kezelését, így Ön időt spórolhat meg, amit további feladatokra fordíthat.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban