Új értékelés írása
Kontrolling és döntéstámogatás
(Bábelhal Webstudio Fejlesztő, Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Ára: 57 895 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 55 000,25 Ft (havidíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Az admin felület segitsegevel időrendi sorrendben lehet megválaszolni a bejövő ajánlatkéréseket. A kiküldött válasz szinkronizálódik a kért postafiókkal, így munkamódszerben a megrendelőnek minimális a változás: a weboldal által küldött e-mailre nem hagyományos módon kell válaszolni, hanem az e-mailben lévő linkre kell majd kattintani.
Részletes szakmai tartalom leírása: Megrendelő integrált adatbázis kezelése, lekérdezések egy felületen történő kimutatása több adatbázis kapcsolat esetén (közvetlen SQL adatbázis kapcsolatok) Riportok készítése előre definiált vagy szabadon összeállítható paraméterek segítségével (a rendszerben található modulok bármelyikéből kinyerhető adatokkal – pl. raktári kimutatások, pénzügyi kimutatások, gyártási előrejelzések, iktatások változási, stb..) Exportálás fájlba (pl. .xls, .xlsx, .csv) Megrendelőazonnal frissülő adatai (a kimutatások készítése a másodpercre pontos aktuális adatokkal történik) Tervezés és megvalósulás: terv-tény adatok kimutatása Költségelemzés Cash-Flow kimutatás (egy adott időszakra lekérdezhető kiadások és bevételek tételes összehasonlítása, eredménykimutatás) Megrendelő devizáinak, mértékegységek kezelése Szállodai szolgáltatás szerinti táblázatos összeállítások, funkció specifikált tartalom Szállodai szolgáltatáshoz köthető egyedi nézetek kialakítása felhasználói szinten Konkrét munkafolyamatok: Az admin felület segitsegevel időrendi sorrendben lehet megválaszolni a bejövő ajánlatkéréseket. A kiküldött válasz szinkronizálódik a kért postafiókkal, így munkamódszerben a megrendelőnek minimális a változás: a weboldal által küldött e-mailre nem hagyományos módon kell válaszolni, hanem az e-mailben lévő linkre kell majd kattintani. Ezáltal kollégánként mérhető lesz az ajánlatkérési válaszidő, melyről riportot készít a rendszer az alabbi adatokkal: előző nap mennyi ajánlatkérés jött be, melyek nem lettek megválaszolva, illetve milyen válaszidők voltak. Ezen fejlesztés célja, hogy a már meglévő ERP rendszerrel való integráció segítségével automatikusan és folyamatosan kigyűjthetők legyenek azon ügyfelek, akik már többször voltak a hotelben. Ezen címlistákat külön szegmensként tárolják a Mailchimp rendszerében, ezáltal az alábbi marketing kommunikációra nyílik lehetőség: • Az utolsó tartózkodási naphoz képest automatikus e-mail küldés egyedi ajánlattal. • Születésnapi köszöntő automatikus e-mail küldéssel, egyedi ajánlattal. • Törzsvásárlói hírlevelek kiküldése egyedi, törzsvásárlói ajánlatokkal. Telepítés: A szoftverhez szükséges szerver, hálózat, operációs rendszer és az adatbázis kezelő telepítése, beállítása. Munkaállomások beállítása, konfigurációja Felhasználói hozzáférések beállítása Testreszabás: Jogosultsági rendszerek és a felhasználói csoportok kialakítása, finomhangolása. Kezelőfelület testreszabása. Rendszergazdai konfigurációs lehetőségek beállítása Migráció: Meglévő adatok áttöltése vagy betöltése (pl. partner, termék adatok) Adatbázis áttöltése Microsoft Excel táblázatból (*.xls, *.xlsx) vagy pontosvesszővel tagolt szöveges fájlból (*.csv) Teszt és éles felület betöltése a meglévő adatokkal a bevezetés előtti tesztelés és megismerés érdekében Tesztelés: A feltelepített rendszer funkcióinak, stabil működésének tesztelése Betöltött adatok ellenőrzése. Okta
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban