Új értékelés írása
FRIK Partner 2
(Fehér Rendszerház Informatikai Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
csomagajánlat
Modulfüggő, megrendelés támogatás
Ára: 17 316 200 Ft (csomag ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 16 277 228 Ft (csomag ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
1
A FRIK Ügyféladmin ügyfél- és projektkezelő rendszerrel valóban kézben tarthatja folyamatait! Ügyfél- és projektkezelő rendszerünk az eddig használt bonyolult táblázatok helyett egyetlen helyen kezeli a munkafázisokat, árajánlatokat, követi a pénzmozgásokat, munkatársai haladását és a kapcsolattartást az ügyfelekkel. Mindezt a Fehér Rendszerház személyre szabottan, az Ön cégének igényeihez igazítv
ELLENŐRZÉS A FRIK Ügyféladmin használatával egyszerűen követheti nyomon a munkafolyamatokat, ellenőrizheti munkatársainak haladását. A rendszer lehetővé teszi, és egyben megkönnyíti az ügyfelekkel, munkatársakkal való kapcsolattartást, ügyfelei egyszerűen tudnak a projekt felelősének hibabejelentést küldeni. A rendszer lehetőséget ad ezeken kívül a pénzmozgások után követésére, a számlák és kifizetések ellenőrzésére. IDŐMENEDZSMENT Rendszerünk átlátható táblázatban mutatja az egyes projektek haladási ütemét, állapotát, a hozzájuk tartozó határidőkkel együtt. Így nem kell az egyes feladatokkal való megcsúszástól tartani, hiszen rendszerünk figyelmeztet, ha késésben vagyunk valamely feladattal és méri a hibák gyakoriságát. Mindezek a projektek gazdasági megvalósulását segítik elő. ÜGYFÉLKEZELÉS Az Ügyféladmin rögzíti az ügyfél adatait, hozzárendeli az ügyfelet a projekthez, így az ügyfél bármilyen probléma felmerülése, kérdés vagy kérés esetén egyszerűen felveheti a kapcsolatot a projekt irányítójával. Ezen kívül hírlevél feladásra és egyszerűbb számlázásra ad lehetőséget, valamint e-mail sablonokat is tartalmaz. PROJEKTMEGVALÓSULÁS A rendszer egyértelműen mutatja az aktuális projektek számát és haladási ütemét, az elvégzendő feladatokat és munkafázisokat. Leegyszerűsíti a fájlok és adatok kezelését, így Ön időt spórolhat meg, amit további feladatokra fordíthat.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban