Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

FixVoIP Business Edition Infokommunikációs központ

(FixConnect Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)

Fő kategória: Kombinált szolgáltatások


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Ingyenes helyszíni igényfelmérés, tanácsadás, ajánlat elkészítése 3 napon belül, egyedi fejlesztések kedvezménnyel, FixVoIP rendszer megrendelése esetén 10% a nettó listaárból.

Ára: 176 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 158 400 Ft (darab ) + ÁFA

Termék kategorizáció

egyéb, Táv- és csoportmunka támogatás, egyéb, Egyéb

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

13

pénzügyi, biztosítási tevékenység
Strategon Zrt.
egyéb szolgáltatás
Restart-Comp Kft.
pénzügyi, biztosítási tevékenység
Magyar Faktorház Zrt.
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Jet-SOL Kft.
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
MM MAX Kft.
ingatlanügyletek
CD Hungary Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Ammerland Hungary Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
UNITRAK Kft.
pénzügyi, biztosítási tevékenység
Cessio Zrt.
közigazgatás, védelem; kötelező társadalombiztosítás
eGOV Kft.
mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
ERIGERON 1949 Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Idomok Kft.
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Mens Mentis Egészségcentrum Kft.

VoIP infokommunikációs központ, alapkiépítésben 8 user, igény szerint bővíthető

Infokommunikációs rendszerünk On-line hálózati eszközre, HP szerverre lett kifejlesztve, így költség-hatékony és üzembiztos működést lát el, akár folyamatos terhelés mellett is. A központ 8 -200 mellékig rugalmasan - akár egyenként is - bővíthető, VPN kapcsolat mellett, a hálózaton távoli mellékek, telephelyek minden további nélkül - biztonságosan - integrálhatóak a rendszerbe. Lehetőség van a hagyományos alközponti funkciók mellett - úgymint PIN kód, külső hívás átadás - átirányítás, hívásnaplózás, személykeresés, olcsóbb hívás útvonal választás (automatikusan), GSM interfész integráció, hangposta stb. - komplex szolgáltatások igénybevételére is. Elsőként említeném a hangrögzítést (webes felületen kereshetőek a hangfájlok), Call center funkcionalitás, IVR bejövő híváskezelés, központi telefonkönyv funkció, CRM integráció. Rugalmas és gyors egyedi fejlesztések.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban