Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Microsoft Dynamics CRM

(Enterprise Soft Kft)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

A Microsoft Dynamics CRM licenc díjából 10% kedvezményt biztosítunk.

Ára: 3 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 2 700 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Táv- és csoportmunka támogatás, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Telepített szoftver

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM Az ügyfélkapcsolat-kezelés, illetve CRM tevékenység olyan stratégia, amely a szervezet működésének középpontjába az ügyfelek igényét állítja, ezáltal javítva a jövedelmezőséget és az ügyfél-elégedettséget. A Microsoft Dynamics CRM integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás támogatja ezen célok elérését üzleti alkalmazások használatával. A Microsoft Dynamics CRM rendszer segítségével egységes és mérhető fejlődést érhet el mindennapos üzleti folyamataiban. A vállalat értékesítési, marketing- és ügyfélszolgálati eljárásainak továbbfejlesztésére alkalmas eszközök, valamint a Microsoft Office alkalmazásokkal való együttműködés révén a Microsoft Dynamics CRM 2011 gyors, rugalmas és költséghatékony megoldást kínál. Értékesítés A Microsoft CRM Értékesítés modulja megkönnyíti a potenciális vevők és az értékesítési lehetőségek nyilvántartását, valamint az értékesítés eredményeinek mérését és előrejelzését. Segítségével a vállalat gyorsabban lezárhatja az értékesítési ügyleteket, valamint javíthatja a sikeres üzletkötések arányát és az ügyfélmegtartás szintjét Ügyfélszolgálat A Microsoft CRM Ügyfélszolgálat moduljával az ügyfélszolgálati ügyintézők teljes körű támogatást nyújthatnak a vevők megkereséseinek és bejelentéseinek nyilvántartásától a kezdeti kapcsolatfelvételtől egészen a problémák megoldásáig, így biztosítva a vevők elégedettségét garantáló egységes és hatékony szolgáltatást. Marketing A Microsoft Dynamics CRM segítségével a marketing munkatársai könnyűszerrel kihasználhatják a rendelkezésre álló ügyféladatok előnyeit. Könnyebb együtt dolgozni az értékesítési kollegákkal, és könnyebb megítélni a marketingtevékenység sikerét. Általánosságban kijelenthető, hogy a Microsoft CRM alkalmas a direkt marketing feladatok ellátására, mivel az Ön által eddig is alkalmazott, már bevett munkamódszert követi. Szolgáltatások ütemezése A Microsoft CRM Szolgáltatásütemezés funkciójával az ügyfelek részére nyújtott szolgáltatások ütemezése úgy központosítható és automatizálható, hogy az időpontok lefoglalásának folyamata egyszerűbbé válik, javul az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások minősége. A Microsoft CRM egy újabb lehetőséget nyújt, vállalatának, hogy közelebb kerüljön ügyfeleihez és még precízebben bánjon erőforrásaival. Egyedi megoldások A Microsoft CRM maximálisan rugalmas, és az adott vállalat konkrét felépítéséhez igazítható. A felhasználói felület, az adatséma és az üzleti folyamatok mind módosíthatók a megoldásban található eszközökkel. A .NET keretrendszerre épülő Microsoft CRM lehetővé teszi új funkciók beépítését, illetve a vállalatirányítási rendszerekkel és web szolgáltatásokkal való integrációt.  

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban