Új értékelés írása
CRM rendszer
(ALOHA Informatika Kft)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
2 hónap
Ára: 36 500 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management - CRM) fogalma egy szervezet partner és ügyfél oldalon felmerülő folyamatainak összességét takarja. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon.
Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management - CRM) fogalma egy szervezet partner és ügyfél oldalon felmerülő folyamatainak összességét takarja. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon. A rendszerben szereplő adatokat a szervezet egyes részlegei és munkavállalói érhetik el. Az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer igénye napjainkban egyre több cégnél felmerül, mert a piaci túlkínálat és a versenytársak folyamatos fejlődése mindig naprakész információszerzésre készteti a piac szereplőit.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban