Új értékelés írása
INFOJET ERP vállaltirányítási rendszer
(ZELK-INVEST Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Ára: 19 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 18 525 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A vállalatunk által forgalmazott INFOJET ERP (integrált vállalatirányítási rendszer) a több divízióval rendelkező, kis- és középvállalatok napi pénzügyi, gazdasági folyamatai kezelésére nyújt kézenfekvő megoldást, a vezetőknek hatékony pénzügyi ellenőrzést és mindig naprakész információt kínálva.
A CRM rendszerben történik a partneradatok rögzítése, mely kiterjed a vállalkozások esetében a nyilvántartási, gazdasági adatokra, az általuk használt informatikai eszközök, berendezések adataira. A kontrolling modul felhasználja a többi modul által létrejött adatbázisokat. Lehetővé teszi a rendszer, a különböző beszámolók exportálást (mentését) további más formátumban. Olyan tervezhető mutatószámok definiálhatók a modullal, mellyel a vállalat teljesítményének mérését, tervezett és tényleges adatok összehasonlítását biztosítja. A Beszerzés, logisztika modul elsősorban a vevői- szállítói megrendelésekhez, illetve a készletkezeléshez köthető feladatokat támogatja, de az adatbázist felhasználja a pénzügyi- számviteli, CRM, döntéstámogató modul is. A rendszer több raktár együttes kezelésére is alkalmas. Alapját a cikktörzs alkotja, melybe a termékek – szolgáltatások adatait rögzítjük fel. A Pénzügy- számvitel modulban a beszámolás illetve számadás csaknem teljesen folyamatként jelenik meg, a logisztikai folyamatok automatikus könyveléseket váltanak ki, az adatcsere pedig nagyrészt elektronikus úton történik. A számviteli rendszer garantálja a magyar és a nemzetközi jogi előírások betartását, amely egyben a rendszer alkalmazhatóságának előfeltétele. A Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés modul lehetővé teszi a választható béren kívüli juttatások egyszerűbb kezelését az igényeknek megfelelően. A bérszámfejtő rendszerbe exportálja az adatokat. Egyszerűsíti a munkakörök egységesítését és a munkavállalói felelősségi körök nyomon követését. Az Internetes értékesítés – Vállalati webáruház célja, hogy általa az eladó költséghatékonyan és szélesebb körben tudja értékesíteni a termékeit korlátlan nyitvatartási időben. A pályázó meglévő nem modern webshopját leváltja az új. A Munkafolyamat- irányítási modul célja, hogy átláthatóvá, követhetővé és automatizálhatóvá tegye a cégen belüli munkafolyamatokat. A felvitt munkafolyamatok, és a beállított paraméterek (mint költség, határidő, stb.) alapján a rendszer képes automatikusan elosztani a munkát az alkalmazottak között. Az Elektronikus iratkezelési modul az érkeztetés és az iktatás segítségével a nyilvántartásba vétel után az iratok könnyen megtalálhatók. A homogén módon történő iratkezelés az egységes formának köszönhetően megkönnyíti a dokumentumok közötti keresést. Lényege, hogy minden típusú és formájú irat azonos módon kerül a nyilvántartásba. A Tudásmenedzsment modullal lehetőség van a rendszerben dokumentumokat létrehozni. Ezek a dokumentumok más felhasználókkal megoszthatóak, illetve az egyes felhasználók „feliratkozhatnak“ a dokumentumokra, és így értesítést kapnak az azon történt változásokról. A dokumentumok könnyen kereshetőek, lehetőség van mind cím, mind tartalom alapján történő szabadszavas keresésre is. A Szolgáltatásmenedzsmenttel az egyes dokumentumok értékelhetők, minősíthetők is. A dokumentum verziókövetést kiegészíti egy archiválási rendszer, mely a már nem használt dokumentumok elt
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban