Új értékelés írása
RendesCRM
(RENDESWEB Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
többletszolgáltatás
Ára: 1 700 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
1
A rendszer célja, hogy a Marketing, az Értékesítés, a Megvalósítás és a Támogatás fázisaiban segítse a szervezet információmozgását, segítse a folyamatokat azzal, hogy könnyen elérhetővé tesz minden kapcsolódó információt. Segítségével a menedzsment folyamatosan követheti, hogy mi zajlik szervezetén belül, látja, milyen eladások várhatóak a következő időszakban, és ezek alapján tervezhet.
A hatékony CRM (Customer Relationship Management) szoftver biztosítja a szervezet vérkeringését. A rendszer célja, hogy a Marketing, az Értékesítés, a Megvalósítás és a Támogatás fázisaiban segítse a szervezet információmozgását, segítse a folyamatokat azzal, hogy könnyen elérhetővé tesz minden kapcsolódó információt. Segítségével a menedzsment folyamatosan követheti, hogy mi zajlik szervezetén belül, látja, milyen eladások várhatóak a következő időszakban, és ezek alapján tervezhet. A CRM rendszer elkészítésének előkövetelménye, hogy megértsük szervezete működését. Ez alapján olyan folyamatokat találunk, melyek egyszerűsítik azt, majd ezt valósítjuk meg a rendszerben.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban