Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

azERP Vállaltirányítási rendszer

(A-Z Szoftver Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

+2 nap ingyenes oktatás

Ára: 6 000 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 5 700 000 Ft (darab ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

890,63 KB
2019-09-05

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Telepített szoftver

Testre szabható folyamat központú vállalatirányítási rendszer, mely a vállalkozás üzleti folyamatait támogatja a kereskedelem, gyártás, szolgáltatás, építőipar területén.

Testre szabható folyamat központú vállalatirányítási rendszer, mely a vállalkozás üzleti folyamatait támogatja a kereskedelem, gyártás, szolgáltatás, építőipar területén. Az üzleti folyamatokban a reménybeli vevővel történt első kapcsolatfelvételtől kezdődően az ajánlatadási, értékesítési, termék beszerzési és/vagy termék előállítási folyamaton keresztül a számlázás, pénzügyi kiegyenlítések, követelés kezelés, és utókalkuláció, valamint eredményességi számításokon és kimutatásokon keresztül végig követhetőek a folyamatok. Minden egyes értékesítésre lebontható a megtermelt eredmény illetve árrés. Fejlett beszerzés tervezési algoritmusokkal rendelkezünk, amely segítségével a raktárkészlet minimális szinten tartható a folyamatos üzletmenet biztosítása mellett, így a lehető legkevesebb forgóeszközt kell készletekre lekötni. Értékesítő munkatársak teljesítmény mérésére is rendelkezünk megoldásokkal, amelyek nem csak az elsődlegesen megtermelt haszon szempontjából vizsgálják a teljesítményt, hanem a vevőkkel történt kapcsolattartás mennyiségi és minőségi értékeket is gyűjtenek. A telepített szoftver mellé mobil eszközökön is használható felületeket biztosítunk az értékesítés, és értékesítő kollégák támogatására, valamint illeszthető a rendszerhez az általunk fejlesztett WMS, szerviz szolgáltatásokat támogató modul, webshop interfészek vagy akár a szerződéses folyamatokat támogató, és szerződés nyilvántartó szoftverünk is.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • feldolgozóipar
  • építőipar
  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • szállítás, raktározás
  • információ, kommunikáció
  • adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
  • egyéb szolgáltatás
  • területen kívüli szervezet

Kérdések a termékkel kacsolatban