Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

GDSERP BEST Integrált ügyviteli rendszer

(GDS Technology Innovation System Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 16 629 580 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 15 798 101 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

102,4 KB
2020-01-11

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Táv- és csoportmunka támogatás, Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A GDS TECH Innovation System teljes körű üzleti Internet megoldásokat nyújt Ügyfelei részére. Tevékenységi körünk felöleli mindazt, ami az online megjelenéstől, adatmentéstől az adattárolásig és a termékek promóciójáig szükséges.

Számunkra a legnagyobb öröm és elismerés az elégedett ügyfél, aki szívesen visszatér. A GDS TECH Innovation System teljes körű üzleti Internet megoldásokat nyújt Ügyfelei részére. Tevékenységi körünk felöleli mindazt, ami az online megjelenéstől termékek promóciójáig szükséges. Online alkalmazásfejlesztési, szerver szolgáltatási üzletágunk komplex megoldásokat kínál az adatbázis alkalmazásoktól portál rendszerek fejlesztéséig. Konzultációs tevékenységünkkel segítünk a testreszabott, egyedi online és offline megjelenések, arculat kialakításában, valamint Internetes marketing stratégiák kidolgozásában. Célunk, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek, ezért minden Ügyfelünk számára személyre szóló megoldást és a gyors, pontos ügyvitelen túl, garanciát biztosítunk. Reméljük szolgáltatásaink elnyerik az Ön tetszését és viszontlátjuk elégedett ügyfeleink között! Megkeresése alapján elkészítettem ajánlatom, mely remélem elnyeri tetszését. Válaszát együttműködés reményében várom. A GDSERP BEST Ügyviteli rendszer általános jellemzői: 1. Fenntartja a vállalkozás működési biztonságát azáltal, hogy a használt modulokkal kapcsolatos problémák megoldásra, valamint a használat közben napvilágra kerülő hibák javításra kerülnek. Támogatja a verziókezelést, biztosítja a hazai törvényi megfelelőséget. 2. Támogatja a munkavégzést, a munkahatékonyságot, elkerüli a duplikált adattárolást. A rendszer integrált a cégnél már megtalálható vagy az egy időben bevezetésre kerülő többi vállalatirányítási modullal, ill. egyéb rendszerekkel. 3. Biztosítja a változások, változtatások nyomon követhetőségét, az adatbiztonság fokozását. Naplózza a benne lezajló eseményeket, adatváltoztatásokat az alapvető üzleti folyamatokra vonatkozóan. 4. Biztosítja a rendszer használatához szükséges tudást. 5. Jogosultságkezelést alkalmaz a felhasználók azonosításával és a különböző funkciók elérhetőségének jogosultsághoz rendelésével. 6. Alkalmas biztonsági mentés végrehajtására az adatok biztonsága érdekében. 7. Biztosítja a rendszerhez való távoli hozzáférést a szükséges funkcionalitások tekintetében. 8. Kezeli az on-line visszajelzéseket.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban