Új értékelés írása
Starpage - automatizált marketing microsite gyártó
(Proworx Digital Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csomagajánlat
A termék egyszeri testreszabás (500-1.500.000 Ft) + havi licenszdíj (350.000 Ft) alapon rendelhető - éves szerződésben. A MVP keretében 10% kedvezményt biztosítunk, illetve 24 hónapos speciális ajánlatunk 8.000.000 ft-os áron érhető el, mely tetszőleges kampány és kampánytípus indítását teszi lehetővé.
Ára: 350 000 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 315 000 Ft (havidíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Az első b2b és b2b2c értékesítéstámogató és lead gyűjtő kampányokat kiszolgáló automatizált marketing microsite gyártó alkalmazás. A platform három fő moduljában klasszikus termékkód vagy blokkfeltöltés alapú és szerencsealapú, tudásalapú, továbbá vevőelégedettség felmerés jellegű szabad válaszokra épülő mechanizmusokat tartalmaz, melyekkel GDPR-konform adatbázis építhető.
A Starpage egy a sok html-alapú webes publikációs platformok közül, de az egyetlen, amely kifejezetten egy nagyvállalati/KKV piac egy speciális „niche” igényére, a marketing adatbázis építésre és annak gamification/inszentív kampánytevékenységére specializálódott teljes körű automatizált megoldást nyújtva. A b2b és b2b2c kommunikáció döntő hányada az online térbe helyeződött át. A vállalati portálkezelő megoldásoknak nem feladata és ezért nem is képesek a taktikai marketing és egyéb jellegű fogyasztó, partneri interakcióra épülő kampányok lekezelésére. Erre a problémakörre egy átlagos vállalat évente több, esetenként több tucat „microsite” vagy interaktív „landing oldal” egyedi legyártásával próbál választ adni. A Starpage egy B2B2C interakcióra összpontosító online marketing microsite-készítő motor. A felhőalapú platformba böngészőből, profilregisztrációval belépve egyszerű MS Office-szintű számítástechnikai ismeretekkel képesek lehetünk akár 15 perc alatt egy teljes értékű marketing kampányt elindítani, mely egy interaktív, saját domain-re publikált aloldalon a teljes kampány kezelését is önállóan bonyolítja a későbbiekben. A termékhez tehát nem csak programozói IT tudás, hanem mélyebb marketing szakismeret sem szükséges - a rendszer mind a redundanciákat, mind a jogszabályi alaki kötöttségeket kezeli. Az oldal három fő moduljában klasszikus termékkód vagy blokkfeltöltés alapú, szerencsealapú, tudásalapú és vevőelégedettség jellegű szabad válaszokra épülő mechanizmusokat tartalmaz. Jelenleg a Starpage az egyetlen microsite-gyártó motor az EU-ban, amely all-in-one megközelítést biztosít a professzionális b2b illetve b2b2c kódolói tudással nem rendelkező ügyfélkörnek. A piacra sikerrel bevezetett üzleti modell SaaS-alapú, havi licencdíjért tetszőleges számú és típusú kampányt lehet indítani és teljes körűen bonyolítani – önállóan, a Starpage team vagy akár más külső partner segítsége nélkül. A közepes és nagy kampányterhelésű ügyfélkörnek az ún. multi-promo gateway megoldásunkat ajánljuk, melyben a Starpage összes lehetősége kihasználható: tetszőleges számú és típusú kampány indítható, tetszőleges időpontban párhuzamosan. A rendszer a kampányokat egyfajta „banneres” logikában egy központi gyűjtőoldalra publikálja automatikusan, melyek a résztvevők által egyetlen platformregisztrációval használhatók. A multi-promo gateway megközelítés további előnye, hogy GDPR-konform marketing nyilatkoztatási párbeszédpanelt biztosít az ügyfelek számára, ahol önállóan 0-24 eléréssel kezelhetik személyes marketingcsatorna hozzájárulásukat és személyes adataik tartalmát. A Starpage olyan megoldás, mely a fő üzleti célként a GDPR-konform marketing nyilatkozati regisztrációt tűzi ki célul.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban