Új értékelés írása
Microsoft Dynamics 365 Business Central
(Consulo Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
csomagajánlat
A programban résztvevő ügyfeleinknek 3 nap díjmentes konzulensi napot és szakmai tanácsadást biztosítunk a bevezetést követő időszakban. Minden megrendelőnknek egyedi csomagajánlatot biztosítunk a termék sokszínűsége, a termékhez elérhető modulok részletes funkcionalitása miatt.
Ára: 17 500 Ft (óradíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 16 625 Ft (óradíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
A Microsoft Dynamics 365 Business Central (korábban Microsoft Dynamics NAV, Navision) integrált vállalatirányítási rendszer (ERP) teljes körű üzleti alkalmazásokat kínál. Egy olyan komplex megoldás, amely átfogóan optimalizálja a vállalatok stratégiai folyamatait a pénzügy, az adatelemzés, a humánerőforrások, a projektvezetés, az ügyfélkapcsolatkezelés, a helyszíni szervizelés területén.
▪ A vállalat adatai egy helyen tárolódnak, és a munkatársak bármikor elérhetik azokat. ▪ A folyamatok egységesítése áttekinthetővé teszi a vállalat működését. ▪ Pontos, naprakész, valós idejű információk állnak a menedzserek és a dolgozók rendelkezésére. ▪ Az integráltság révén az adatokat csak egyszer kell rögzíteni a rendszerben. ▪ A folyamatok automatizálása segíti a hatékonyabb kapacitáskihasználást. ▪ Univerzális alkalmazás minden eszközön: tableten, okostelefonon, notebookon, asztali gépen, böngészőben. ▪ A Business Central bárhol elérhető, ahol szüksége van rá: felhőben vagy helyben telepítve – mindenhol ugyanazt a felhasználói élményt kapja. Pénzügy Kapcsolja össze a számviteli, az értékesítési, a beszerzési, a készlettel és az ügyfelekkel kapcsolatos adatokat, hogy teljes képet kapjon vállalkozásáról. Jelenítse meg valós idejű pénzügyi teljesítményét a beépített Power-BI vezérlőpultokon. Pontosítsa pénzügyi előrejelzéseit az adatok több dimenzióban történő elemzésével. A zökkenőmentes Excel integrációval könnyedén testreszabhatja jelentéseit. Ellátási lánc Optimalizálja a készletszinteket a beépített mesterséges intelligencia segítségével, a készletmennyiség, az átfutási idő és az újrarendelési idő automatikus kalkulálásával. A jóváhagyási munkafolyamatok használatával megakadályozhatja a szükségtelen beszerzéseket. Projektkezelés A kapacitás és értékesítés megtervezésével hatékonyan kezelheti erőforrásait. A munkaidő-kimutatások, munkaköltségek és riportok sokoldalú funkcionalitásával kézben tarthatja projektjei költségvetését a legnagyobb nyereség elérése érdekében. Értékesítés A bevételi potenciál alapján priorizálhatja leadjeit, nyomon követheti az ügyfélinterakciókat és növelheti az értékesítési hatékonyságát. Ajánlatait akár közvetlenül Outlook programból is menedzselheti, így a lehető leggyorsabban tudja kiküldött ajánlatait árbevétellé fordítani. Gyártás Az eladási és várható készletfelhasználási előrejelzések használatával automatikusan hozhat létre gyártási terveket és beszerzési rendeléseket. A gyártási kapacitás és erőforrások kalkulálásával és optimalizálásával hatékonyabbá teheti gyártási ütemtervét és jobban megfelelhet az ügyféligényeknek. Kövessen nyomon minden cikkmozgást és tranzakciót a raktár elrendezése és kapacitása alapján elrendezett tárolók segítségével, így maximalizálhatja raktárkihasználtságát.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban