Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Gastrosystem3 - Éttermi ügyviteli rendszer

(Hotelsystem Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ajánlatainkat minden esetben az ügyfél tényleges igényei alapján kalkuláljuk! A pályázat keretében minden ügyfelünknek a listaárból 5% kedvezményt valamint a kiszállás és betanítás díjából 10% kedvezményt adunk!

Ára: 10 400 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 9 880 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Gyártástámogatás , Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Munkafolyamat irányítás

Telepítés helye

Telepített szoftver

A Gastrosystem3 még jobb lett, mint elődei. Partnereink visszajelzései, tapasztalatai alapján fejlesztettük a harmadik generációs éttermi ügyviteli rendszerünket, hogy a lehető leghatékonyabban és legegyszerűbben kezelhető legyen, minden vendéglátói dolgozó számára.

Rendelés pofonegyszerűen A hagyományos, helyi rendelések mellett éttermek bevételeinek nagy részét teszi ki a házhozszállítás. Fontosnak tartottuk, hogy az új szoftverben ez a funkció is egyszerűen és egyértelműen kezelhető legyen. A Gastrosystem3 a belső (hagyományos éttermi) és külső (telefonos és egyéb) megrendeléseket egy felületen kezeli, így a felszolgálónak nincs más dolga, mint társítani megrendeléseket az asztalokhoz, vagy egy külső személyhez. A Gastrosystem3 rögzítés és nyomon követés szempontjából is pofonegyszerűen kezelhető. Ki, mit fizet? - Rendelésfelvétel akár székenként is A pincér munkáját megkönnyítendő fejlesztettük a program rendelés felviteli részét sokkal átfogóbbá mint eddig. A külön fizetés már nem probléma, a megrendelt tételeket akár székenként is felvihetjük, hogy később egyszerűen, zsebszámolás nélkül fizettessünk az asztaloknál. Ha rendeléskor nem terheltük külön a székekre a fogyasztást, akkor szükség esetén a „fogd és vidd” (drag & drop) módszerrel rendelhetjük a cikkeket székekhez. A tételek kiválasztása a képernyőn elhelyezett gombokkal vagy táblázatból történhet, a felhasználó igényeinek megfelelően. Napi zárás áttekinthetően A napi zárás régen néha órákat is igénybe vett, nem beszélve az alkalmazottak és esetenként a főnök energiáit is. A Gastrosystem3-al nem csak időt spórolunk azzal, hogy azonnal információt kapunk a forgalomról, ezeket akár helyiségenként, terminálonként vagy akár pincérenként is elszámoltathatjuk. Készletkezelés, hogy sose legyen hiány A Gastrosystem3 segítségével naprakész információt kaphatunk készleteinkről. A beérkező szállítóleveleket és számlákat rögzíthetjük, készletfelhasználásunkat a napi működés során a szoftver automatikusan adminisztrálja. Ezen adatokra épülő kalkulációk készíthetők, így pontosan követhetjük készleteink mennyiségének alakulását, árucikkeink önköltségi árát, az árréseket. A leltározás funkcióval a heti vagy havi leltárok felvett értékeit vezethetjük vissza a rendszerbe, szükség esetén így korrigálva az eltéréseket. Pontos hardverkihasználás A Gastrosystem3 egyaránt támogatja az érintő képernyős és hagyományos beviteli eszközökkel felszerelt rendszereket. Megadhatjuk, hogy a különböző típusú rendeléseket melyik nyomtatóval szeretnénk kinyomtatni, ezáltal a rendelésekről készülő bizonylatok közvetlenül az elkészítés helyén kerülhetnek kinyomtatásra.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás

Kérdések a termékkel kacsolatban

Szeretnék tájékoztató e-mail-t és elérhetőséget!
Tisztelt Hölgyem/Uram! Bármilyen felmerülő kérdéssel kapcsolatosan keressen bizalommal a sasvari.gyula@hotelsystem.hu email címen vagy a +36 30 219 6489 telefonszámon!
Üdvözlettel: Sasvári Gyula kereskedelmi vezető
2017-03-30 21:36:27