Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Dynamics 365 Business Central

(AppVision Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

A voucher igénylője a 18 000 Ft + ÁFA / felhasználó havidíjból 10% kedvezményre jogosult

Ára: 18 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 16 200 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Harmadik fél által menedzselt Microsoft Azure infrastrukturális környezetben megvalósított implementációhoz kapcsolódóan, havidíjas formában értékesített Business Central licencek.

Egy modern alkalmazás az innovatív vállalkozások számára, mely lehetőséget biztosít a ma és a holnap üzleti kihívásaira történő gyors reagálásra. Gördülékenyebb folyamatok, átláthatóbb üzletmenet, megalapozottabb döntések és felgyorsítható növekedés: ezt nyújtja a Dynamics 365 Business Central, egy átfogó üzleti megoldás, amelyet kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeinek megfelelően terveztek. Segít összekapcsolni egy vállalkozás pénzügyi, értékesítési, logisztikai és szolgáltatási területeit. A beépített mesterséges intelligencia segítségével pedig megalapozottabb döntések hozhatók pl, a készlet, vagy a késedelmes fizetés előrejelzése területén.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban