Új értékelés írása
CloudERP Enterprise
(CloudERP.hu Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
50% kedvezmény a bevezetési költségből
Ára: 1 500 000 Ft (éves díj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Telepítés helye
Egy Vállalatirányítási rendszer kifejezetten Webshopoknak. Komplett megoldást adunk cégeknek, akik a dinamikusan növekvő e-kereskedelemben (akár offline, bolti értékesítés mellett) szeretnének gyorsan és stabilan növekedni. Működő webshopok esetében pedig új szintre emeljük a hatékonyságot, biztosítjuk a folyamatok átlátható, automatizált működését.
Ha van webáruházad és gondoltál már arra, hogy szükséged lenne egy olyan rendszerre, amivel a legkevesebb manuális munkával,maximális gyorsasággal automatizáltan mennének ki a csomagjaid akkor a cloudERP nagy segítségedre lehet! ismerősek ezek a problémák? - rengeteget számlát, bizonylatot és egyéb más listákat nyomtatunk - egymással nem kapcsolódó különálló rendszereket kell használnunk - emiatt sok az export / import a különböző rendszerek között - rengeteg excel táblával zsonglőrködünk - a papíralapú számlákat kézzel nyomtatjuk ki - nem naprakész a webáruházunk készlete - sokat kell várni, mire a beérkezett áru végre felkerül a webáruházba is - az offline és online üzleteinket külön kezeljük - nincs megoldva több webáruház párhuzamos kezelése - nincs egy központi vezérlőpult, amin látnánk a webáruházunk működését - megérzésből adjuk le a rendeléseinket a beszállítók felé - nincs vonalkódos ellenőrzés a csomagok ellenőrzésére, ezért sok a tévedés - a visszáru folyamatok nincsenek megfelelően kezelve - nehézkes és sokáig tart az új munkatárs betanítása? Ha a te webáruházad kiszolgálásánál is hasonló problémákkal találkozol, akkor van egy jó hírünk! A cloudERP egy igazi felhős rendszer, amit kifejezetten webáruházak kiszolgálására fejlesztettük. igazi webáruházak működése alapján folyamatosan tökéletesítjük, hogy a lehető leghatékonyabban és a legkisebb manuális közreműködéssel tudd a rendeléseidet kiszolgálni és webáruházaidat kezelni. Hogyan működik? Összekötöttük a különálló rendszereket és így egy közös felületről vezérelheted az összes folyamatodat. Ezért akár több webáruházad, üzleted és más értékesítési csatornád is lehet egyszerre, amiket több saját, vagy akár nagykereskedelmi raktárból is párhuzamosan ki tudsz szolgálni. Így nem kell a különböző rendszerek között adatokat exportálnod és importálnod és a használt táblázatok számát is jelentősen le tudod csökkenteni. Kihagyhatod a felesleges nyomtatásokat, mert a rendelések összeállítását mobil eszközökön végezheted. Annyi futár címkét nyomtatunk a rendszerből automatikusan, amennyi dobozba csomagoltad a rendelésed. Nem kell előre kinyomtatnod a címkéket és párosítani sem. Nem kell kézzel számlát kiállítanod, mert az elektronikus számlát mindig a megfelelő időben, automatikusan küldjük. Vonalkódos ellenőrzéssel tételesen ellenőrizzük a rendeléseket, így lecsökkentjük a téves csomag kiküldéseket A visszáru folyamatokat beépítettük a rendelések kiszolgálásába és teljesen leautomatizáltuk az összes lehetséges esetre. Lokáció alapú raktárkezeléssel mindennek megvan a helye és tudni is fogod, mi hol van a raktárban. Ezzel is felgyorsítjuk az új munkatársak betanulását, mivel a rendszer automatikusan mondja meg, melyik tételből, mennyit és honnan kell levenni Bevételezés egy gombnyomással felkerül a megfelelő webáruházba, így akár több részletben is bevételezhetsz. Részletes funkció lista itt található: https://clouderp.hu/reszletes-funkciolista/
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban