Új értékelés írása
Microsoft Dynamics 365 | CRM tanácsadás
(evoCRM Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
csomagajánlat
Ingyenes felmérés az aktuális folyamatairól
Ingyenes támogatás a megfelelő rendszer és alkalmazások kiválasztásában a felmérést követően
Ára: 2 000 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 1 800 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
A Dynamics 365 egyesíti az értékesítés, ügyfélszolgálat, marketing, ERP és az Office 365 képességeit
A Dynamics 365 egyesíti az értékesítés, ügyfélszolgálat, marketing, ERP és az Office 365 képességeit A körülöttünk zajló technológiai fejlődés, valamint a fizikai és a virtuális világ keveredése sok változást hozott. A vállalatok ügyfélkapcsolat kezelésének IT támogatottsága komoly technológiai átalakuláson ment keresztül, mely legfontosabb elemei a felhő alapú technológia elterjedése, az IoT és a Big Data. A Dynamics 365 a mesterséges intelligencia segítségével képes a digitális transzformáció következtében előálló információk elemzésére és akár valós idejű visszacsatolásokat adni. A Microsoft Dynamics 365 egyik legnagyobb előnye az óriási Microsoft ökoszisztéma: Azure-alapú szolgáltatásokkal és platformmal skálázható a rendszer; PowerApps, Microsoft Flow, és PowerBI segítségével kódolás nélkül egyszerűen konfigurálható, kiterjeszthető a működés a bonyolultabb üzleti igények kielégítésére. On premise és cloud technológián is képes kiszolgálni az igényeket. A szinte minden cégnél elérhető Office 365 alkalmazásokkal magas szinten integrált, így egyedülálló élményt biztosít használóinak. A platform egyedülálló módon képes a cégek igényeit úgy kiszolgálni, hogy biztosítsa az objektivitást, valós idejű beavatkozási lehetőségeket, elemzést és egyben döntéstámogató javaslatokat biztosít. A Teams egyesíti a csapat hatékony működéséhez szükséges felhasználókat, tartalmakat és eszközöket. A jelenben zajló digitális transzformáció következtében automatizált üzleti folyamatok maximalizálják a munkatársak hatékonyságát, elkerülve az esetleges emberi hibákat és a munkavégzés kényelmesebbé és rugalmasabbá válik. Az új, egyesített kezelő felület még kényelmesebb rendszert biztosít, ami még az új belépők számára is könnyen áttekinthető. A portál alkalmazásokon keresztül az ügyfelek perszonalizált, magas szintű, szervezeteken átívelő ügyfélélményben részesülhetnek, ezáltal fokozható az ügyfelek önkiszolgálási interakciói és az elköteleződés. Bevezetése pozitív hatással lesz a szervezetre, mely növeli az ügyfélelégedettséget, és csökkenti a költségeket.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban