Új értékelés írása
MomoCRM PRÉMIUM+
(e-Com Informatika Zártkörűen Működő Részvénytársaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
csomagajánlat
Csomag ajánlatok MICRO, TEAM, PREMIUM, PREMIUM+ felhasználószámtól és éves előfizetéstől függően.
Ára: 99 990 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 94 990,50 Ft (havidíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Automatizálható ügyfélnyilvántartó, számlázó, project- és feladatkezelő, hírlevél küldő szoftver.
Az e-Com cégcsoport több mint 18 éve foglalkozik CRM rendszerek fejlesztésével, bevezetésével, testre szabásával és integrálásával. Rendelkezünk kisvállalatok számára készített dobozos alkalmazással és számos előre gyártott alkalmazás modullal is rendelkezünk, melyek igény esetén modulárisan összekapcsolhatók, testre szabhatók és költséghatékony rendszerbevezetést tesznek lehetővé. Ügyfeleink visszajelzései mind azt igazolják, hogy egy CRM rendszer hatékony működtetése számos előnnyel jár egy vállalat számára: - irányított és egyszerűen követhető eladási folyamatok - hatékony és pontos kommunikáció az ügyfelek felé, - átlátható és mindenre kiterjedő nyilvántartás az ügyfelekkel kapcsolatos eseményekről, - naprakész és ellenőrizhető feladatkezelés, - automatizált belső folyamatok, - mérhető eredmények és - papírmentes iroda. Mit csinálunk? Hogyan támogatjuk CRM rendszere bevezetését? - felmérjük az értékesítési és egyéb belső folyamatokat, - kiválasztjuk az Ön számára leginkább megfelelő technológiát és meghatározzuk a szükséges funkciókat, - felépítjük a CRM rendszert és az igényeinek megfelelően testre szabjuk, - oktatással segítjük az új rendszer bevezetését, - biztosítjuk az adatok szabad áramlását rendszerei között, hogy mindent csak egyszer, egy helyre kelljen rögzíteni, - folyamatosan karbantartjuk, és tovább fejlesztjük rendszerét a legújabb piaci trendeknek megfelelően. Ön ebből annyit fog tapasztalni, hogy munkatársai több figyelmet tudnak majd fordítani az igazán fontos dolgokra, hiszen a jól átgondolt és felépített üzleti folyamatokkal, számos feladat automatizálható. Nincs több elfelejtett érdeklődés, vagy megválaszolatlan ajánlatkérés. A CRM rendszer képes hosszadalmas és nagy odafigyelést igénylő feladatok pontos ellátására is, így az automatizálás csökkenti a költségeket és mérhetően javítja eredményességét! Milyen hatást érünk el? - Az új megkeresések automatikusan bekerülnek a rendszerébe, és azonnal megkezdődik azok feldolgozása - Az egyes ügyfelek minél jobb megismerésével, a “személyesség” érzetének biztosításával, a vevői kötődés erősítésével biztosítjuk cége számára a stabil piaci helyzet elérését és megtartását - a CRM segítségével olcsóbb és hatékonyabb a meglévő ügyfelek megtartására is hangsúlyt helyezni. - Kezelhetővé válnak a kintlévőségek - Láthatjuk az ügyfelek elégedettségi állapotát, visszajelzéseit - Mérhetővé, szabályozhatóvá válik az értékesítés munkája - Egységes kommunikációval léphet fel a vállalkozás - Rövidül a kapcsolatfelvételi idő, a problémák kezelése egyszerűsödik - Automatizáltan működő folyamatokat hozhatunk létre - Másodpercre pontos képet kapunk a vállalkozás folyamatairól A CRM jóvoltából számos olyan adat áll a rendelkezésére, amelyek nagyban támogatják a vezetői döntéseket, pontos képet adnak a vállalkozás folyamatairól és állapotáról, az ügyfelek általános elégedettségéről, az ügyfélmegtartás sikerességéről és az új vevők arányáról.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban