Új értékelés írása
Vállaltirányítási programrendszer
(ENTER `93 KFT.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
Ára: 450 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Az EnterSys ügyviteli szoftver megoldásaival, komplex szolgáltatásaival és az elmúlt 20 évben több száz sikeres rendszerbevezetéssel alapozta meg sikerét. Ügyviteli termékeinket úgy alakítottuk ki, hogy minden cégméretnek megfelelő és tudásukban is kiemelkedõ megoldásokkal segítsük ügyfeleinket.
Ügyviteli programrendszer Az EnterSys ügyviteli szoftver megoldásaival, komplex szolgáltatásaival és az elmúlt 20 évben több száz sikeres rendszerbevezetéssel alapozta meg sikerét. Ügyviteli termékeinket úgy alakítottuk ki, hogy minden cégméretnek megfelelő és tudásukban is kiemelkedõ megoldásokkal segítsük ügyfeleinket. - EnterSys Kettős könyvvitel - EnterSys Pénzügy - EnterSys Házipénztár - EnterSys Mérleg- és eredménykimutatás - EnterSys Munkaügyi és bérelszámolási rendszer - EnterSys Számlázás - EnterSys Árajánlat és Rendelésfelvétel - EnterSys Tárgyi eszköz elszámolás - EnterSys Készletgazdálkodás - EnterSys Iktató Amennyiben különálló rendszereket használ a számlázásra, készletkezelésre, illetve könyvelésre, szeretne idõt megtakarítani elemzések, kimutatások elkészítése miatt ? Fontosnak tartja, hogy a lényeges döntések meghozatalához szükséges információk azonnal rendelkezésre álljanak? Önnek és vállalkozásának egy átlátható, naprakész, komplett és integrált ügyviteli rendszerre van szüksége ! Ügyviteli rendszer használatával lényegesen csökken az adminisztrációra fordított idõ és a közös adatbázis tartalmazza a vállalat életét érintõ összes információt. Az ügyviteli rendszernek köszönhetõen naprakész, tényadatokat tartalmazó elemzések és kimutatások alapján hozhatja meg döntéseit. A vállalata átláthatóvá és könnyen ellenõrizhetõvé válik. Bővíthetőség Az EnterSys integrált ügyviteli rendszer moduláris felépítésû, az egyes modulok önállóan is használhatók. A rendszer az Ön és cége igényei szerint összeállítható. Cége növekedésével az ügyviteli rendszer is bõvíthetõ. Testre szabhatóság Az ügyviteli rendszer teljes mértékben az Ön vállalatához igazítható, testre szabható. Megkönnyíti az Ön és munkatársai napi munkáját. Integrált megjelenés Az ügyviteli rendszer integrált, a már egyszer bevitt adatok a rendszer minden moduljában megjelennek, így a jogosultak azonnal értesülnek az új információkról, változásokról Felhasználóbarát felület A felület könnyen kezelhetõ, átlátható, egyszerûen megérthetõ, logikus felépítésû. Mindennapi használata bárki számára könnyen és gyorsan elsajátítható. Aktuális információk Az ügyviteli rendszer mindig naprakész adatokat, információkat tartalmaz, ezáltal Ön és munkatársai valós adatok alapján, megalapozott és határozott döntéseket hozhatnak. Törvényi megfelelõség Az ügyviteli rendszert folyamatosan, a jogszabályoknak megfelelõen fejlesztjük, mindig megfelel az aktuális NAV elõírásoknak. Szakértõi háttér 20 év és több száz bevezetés tapasztalata alapján összeállított bevezetési módszertan mellett az ügyviteli folyamatok kezelésében szakértõ kollégáink támogatják az Ön munkáját.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban