Új értékelés írása
Openbravo Logistics
(Bravo Based Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Ára: 1 600 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 1 520 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
A modul képes a megrendelések összeállítására és táblázatos formában történő nyilvántartására. Anyagbevételi jegyet generál, ez történhet automatikusan és kézzel is. Beszerzési jelentéseket állít ki, amelyekkel lehetővé teszik a költségek folyamatos nyomon követését.
A modul képes a megrendelések összeállítására és táblázatos formában történő nyilvántartására. Anyagbevételi jegyet generál, ez történhet automatikusan és kézzel is. Beszerzési jelentéseket állít ki, amelyekkel lehetővé teszik a költségek folyamatos nyomon követését. A szoftver meghatározza, hogy bizonyos áruk a raktárban hol találhatók. Több raktár is használható a hozzájuk kapcsolódó adatokkal és felvehetőek vevőhöz kapcsoltan a szokásos szállítási utak, terméktípus és mennyiség is. Tranzakció kezelési funkció segítéségével tervezhetők és nyilvántarthatók az anyagokkal és termékekkel kapcsolatos tranzakciók, és ezeket a mozgásokat a program automatikusan képes könyvelni is. Termékek mellett termékcsaládokkal is képes dolgozni. Folyamatosan nyilvántartja a rendelkezésre álló készlet mennyiségét, és automatikusan megállapítja a készlet értékét a költségekből és a termelt mennyiségből. Árleszállításokat kezel, szükség esetén bizonyos termékcsoportok elemeit átárazza. Az árukészlet különböző árakon is nyilvántartható (fix, átlagár). Kiválasztott termékkel kapcsolatos összes tranzakció nyomon követhető. (pl.: raktármozgás, értékesítés) Helyettesítő termék is megadható, amit a szoftver, akkor ajánl fel, ha valamilyen termék hiányzik a raktárból. A felhasználó különböző szempontok szerint leltári íveket készíthet és módosíthat. A szoftver raktári jelentéseket is automatikusan képes generálni. A termékmenedzsmenten belül lehetőség van különböző szempontok szerint jelentéseket kérni kimenő és bejövő áruforgalomról. A modul tartalmazza: Függő megrendelések követése: A modul segítségével nyilvántarthatóak a megrendelt, de még be nem érkezett áruk szállítónként és megrendelési dátumonként megjelenítve. Így egyetlen gombnyomással követhetőek a szállító tartozások. A megérkezett áruk beérkeztetése így egy gombnyomással rögzíthetőek. Beszerzési megrendelések gyűjtése: A szervezet minden részéről beszerzési igények adhatóak fel. A beszerzéseket kezelő személy eldöntheti az egyes igények relevanciáját és jogosságuk esetén megkezdheti a beszerzési folyamatot. A rendszer figyeli a minimum készletszintet is javaslatot készít a beszerzési igény módosítására is. Raktárak, tárhelyek, készletek (készlet szintek) kezelése és figyelése: Az Openbravo-ban lehetőség van egyszerre több raktár (akár virtuális is) kezelésére. A raktárak tároló helyekre és polcokra oszthatóak. A készletmozgások termékenként, termékcsoportonként, tároló helyenként is ellenőrizhetőek.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban