Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

eDOC

(Bravo Based Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 1 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 425 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

157,2 KB
2021-02-15

Termék kategorizáció

Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

feldolgozóipar
Háda Kft
szállítás, raktározás
FiveStars Bt
szállítás, raktározás
Euroguide Kft

Az Openbravo ERP keretein belül megvalósított ügyviteli rendszer, amely az érkeztetés, iktatás, postázás, szignálás, feladatkiosztás általános lépéseit tartalmazza. Minden típusú és formájú iratot kezel és nyilvántart – azonos módon – elektronikus adatbázisban történő tárolással. Az iratok teljes életciklusát követi a jogszabályoknak megfelelően.

Az Openbravo ERP keretein belül megvalósított ügyviteli rendszer, amely az érkeztetés, iktatás, postázás, szignálás, feladatkiosztás általános lépéseit tartalmazza. Minden típusú és formájú iratot kezel és nyilvántart – azonos módon – elektronikus adatbázisban történő tárolással. Az iratok teljes életciklusát követi a jogszabályoknak megfelelően. Az iratokat, ügyeket hozzá lehet rendelni partnerekhez, tranzakciókhoz, vállalati folyamatokhoz, az iratokat lehet követni, keresni. Beépített módon biztosít szabad szöveges és leíró információkban történő keresést a rendszerben és a rendszeren kívül tárolt információkban. Integrálható az elterjedt irodai (kliens) megoldásokkal. A rendszer összekapcsolható a vállalatnál / szervezetnél már meglévő integrált (üzleti) rendszer(ekk)el. Rendelkezik működéshez szükséges strukturált jogosultságkezeléssel és tartalomvédelemmel. Egyszerű a felhasználó azonosítás (az alaprendszer keretein belül, címtár integráció, single sign on képesség). Tevékenységek naplózása és riportolása is az alaprendszeren belüli standard funkció. A rendszerből az eredetivel azonos alapú másolatot lehet előállítani az elektronikusan tárolt másolatból. A modul tartalmazza: Érkeztetés – postabontás – iktatás: Főszámos – alszámos iktatási lehetőség. Automatikus szkennelés típus szerint. Dokumentum csatolás: Email, szkennelt kép, film és egyéb fájlok csatolásának lehetősége Feladat generálás, ügyvitel: A ticketing modullal integrálva a dokumentumokhoz feladatok rendelhetőek és státuszuk ellenőrizhetőek A feladat megoldásának gazdája is visszakereshető.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban