Új értékelés írása
eDOC
(Bravo Based Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Ára: 1 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 1 425 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Az Openbravo ERP keretein belül megvalósított ügyviteli rendszer, amely az érkeztetés, iktatás, postázás, szignálás, feladatkiosztás általános lépéseit tartalmazza. Minden típusú és formájú iratot kezel és nyilvántart – azonos módon – elektronikus adatbázisban történő tárolással. Az iratok teljes életciklusát követi a jogszabályoknak megfelelően.
Az Openbravo ERP keretein belül megvalósított ügyviteli rendszer, amely az érkeztetés, iktatás, postázás, szignálás, feladatkiosztás általános lépéseit tartalmazza. Minden típusú és formájú iratot kezel és nyilvántart – azonos módon – elektronikus adatbázisban történő tárolással. Az iratok teljes életciklusát követi a jogszabályoknak megfelelően. Az iratokat, ügyeket hozzá lehet rendelni partnerekhez, tranzakciókhoz, vállalati folyamatokhoz, az iratokat lehet követni, keresni. Beépített módon biztosít szabad szöveges és leíró információkban történő keresést a rendszerben és a rendszeren kívül tárolt információkban. Integrálható az elterjedt irodai (kliens) megoldásokkal. A rendszer összekapcsolható a vállalatnál / szervezetnél már meglévő integrált (üzleti) rendszer(ekk)el. Rendelkezik működéshez szükséges strukturált jogosultságkezeléssel és tartalomvédelemmel. Egyszerű a felhasználó azonosítás (az alaprendszer keretein belül, címtár integráció, single sign on képesség). Tevékenységek naplózása és riportolása is az alaprendszeren belüli standard funkció. A rendszerből az eredetivel azonos alapú másolatot lehet előállítani az elektronikusan tárolt másolatból. A modul tartalmazza: Érkeztetés – postabontás – iktatás: Főszámos – alszámos iktatási lehetőség. Automatikus szkennelés típus szerint. Dokumentum csatolás: Email, szkennelt kép, film és egyéb fájlok csatolásának lehetősége Feladat generálás, ügyvitel: A ticketing modullal integrálva a dokumentumokhoz feladatok rendelhetőek és státuszuk ellenőrizhetőek A feladat megoldásának gazdája is visszakereshető.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban