Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Openbravo Project

(Bravo Based Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 300 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 285 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

157,2 KB
2021-02-15

Termék kategorizáció

Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

feldolgozóipar
Háda
feldolgozóipar
Maxxpont
feldolgozóipar
Sortpack

Az Openbravo Project modult a többfázisú projektek költségeinek és kiadásainak követésére lehet használni.

Az Openbravo Project menedzsment modul részei: • „Multiphase Project” (többfázisú munkafolyamat): munkafolyamat fázisok és feladatok kezelése. • „Expense Sheets” (költségelszámolások): a projektekhez kapcsolódó költségek kezelése. A „Project and Services Management a következő modulokkal működik együtt: • „Procurement Management” (beszerzés kezelés): o A projekthez felhasznált anyagokat a beszerzés a fizetésig üzleti folyamatban rendelik meg. o Az alkalmazottaknak megtérített költségekre és a szállítók által szállított árukra beszerzési számlát hoznak létre. • „Sales Management” (értékesítés kezelés): értékesítési megrendelések és értékesítési számlák jönnek létre a vevőnek, akinek a projektet végrehajtjuk. • „Warehouse Management” (raktár kezelés): a munkafolyamat végrehajtásához megrendelt anyagokat vehetjük készletre. • „Financial Management” (pénzügyek): az értékesítési- és beszerzési számlák adatai felkerülnek a vevő folyószámlára és a szállító folyószámlára.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban