Új értékelés írása
Openbravo Project
(Bravo Based Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Ára: 300 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 285 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Az Openbravo Project modult a többfázisú projektek költségeinek és kiadásainak követésére lehet használni.
Az Openbravo Project menedzsment modul részei: • „Multiphase Project” (többfázisú munkafolyamat): munkafolyamat fázisok és feladatok kezelése. • „Expense Sheets” (költségelszámolások): a projektekhez kapcsolódó költségek kezelése. A „Project and Services Management a következő modulokkal működik együtt: • „Procurement Management” (beszerzés kezelés): o A projekthez felhasznált anyagokat a beszerzés a fizetésig üzleti folyamatban rendelik meg. o Az alkalmazottaknak megtérített költségekre és a szállítók által szállított árukra beszerzési számlát hoznak létre. • „Sales Management” (értékesítés kezelés): értékesítési megrendelések és értékesítési számlák jönnek létre a vevőnek, akinek a projektet végrehajtjuk. • „Warehouse Management” (raktár kezelés): a munkafolyamat végrehajtásához megrendelt anyagokat vehetjük készletre. • „Financial Management” (pénzügyek): az értékesítési- és beszerzési számlák adatai felkerülnek a vevő folyószámlára és a szállító folyószámlára.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban